1. Our web server is getting tweaked this week and as a result some links are behaving strange. We're working on getting everything back to normal ASAP.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

Alex & Emma

Discussion in 'Movies' started by aliasjunkie4ever, Jun 20, 2003.

Tags:
  1. aliasjunkie4ever

    aliasjunkie4ever Rocket Ranger

    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    USA
    I just got back from seeing this totally adorable movie. Kate and Luke had GREAT chemistry, I thought, and I loved how the movie played out. It was great, and I really recommend it!! Go see it and let me know what you think of it!!

    If you want to know if you're interested, check out the trailer. :)
     
  2. Moriel

    Moriel Banned

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Mafia Headquarters
    i wanna c it!
     
  3. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    i want to see this so badly! it just looks like so much and adorable! plus it kind of has that independent/indie/dramatic/theatrical feel to it!
    did it come out today?!
     
  4. Moriel

    Moriel Banned

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Mafia Headquarters
    i think it comes out in a week, but i'm not sure
     
  5. aliasjunkie4ever

    aliasjunkie4ever Rocket Ranger

    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    USA
    It just opened here today. ;)
     
  6. btvaughn

    btvaughn Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Location:
    Ohio
    Yeah....I thought it came out next week! LOL...oh well, I want to see it!!!! Luke Wilson is one of my favorites! ;)
     
  7. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    same here i htought it came out next week but i guess not cz my friends was like here are the times for Alex and Emma i was like thats out ooo lets see it but i didn't get to :( cuz i had to babysit . . but i wanna see it
    ~Kay~
     
  8. bluheart13

    bluheart13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    I just found that out too!!!
     
  9. vaughnscaligurl47

    vaughnscaligurl47 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 7, 2003
    Location:
    murrita, temecula, Cali
    i heard it was bad and i was gonna go see it but i didn't but now i will!! :) lol

    lauren vartan :surf:
     
  10. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    i was gunna see it tonight but me n my friedn got there too late we saw the Italian Job instead that was a GOOD movie
     
  11. Nad

    Nad Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 13, 2002
    Um, is this movie classified as a chick flick?
     
  12. AgentNicBristow

    AgentNicBristow Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Beaverton Oregon
    just saw it with my mom :shamefullyembarrased: I loved it, but my mom didnt like it, go figure...
     
  13. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    i saw it wednesday and loved it!!! it was soo cute and hilarous...definatly my humour just random things.....some of the writing was just hilarous about his book!!!
     
  14. SydneyBristow201717

    SydneyBristow201717 Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 1, 2002
    i want to go see it even though it got bad reviews. i saw the preview some many times that i had dream that luke Wilson was 16 and he was boyfriend. it was a REALLY good dream...
     
  15. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    LOL! that would be a very weird dream...though a nice dream!LOL!
     
  16. SydneyBristow201717

    SydneyBristow201717 Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 1, 2002
    yah it was! i was the most popular girl at my school. wonder why! hahaha. and it was an old fashioned romance. not cheap and dirty. it was a great dream. but then i just had to wake up. felgercarb.
     
  17. Kalan

    Kalan Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    East Coast booyah
    it sounds a little bit like possession (gwyneth paltrow), a movie that came out last year. anybody see that one?
     
  18. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    lol! it seems like a great dream...i love great happy dreams but i think they are almost as bad as nightmares becuase when it is a nightmare you are glad to wake up but when it is a dream like that, you are forced to know its not real!
     
  19. SydneyBristow201717

    SydneyBristow201717 Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 1, 2002
    i get what you mean. well, I do have to annouced that I had my first Michael Vartan Kiss dream! I've gotten close before but this time I made it. and let me tell you, it was a much better kisss than Syd and Vaughn's first.
     
  20. aliasjunkie4ever

    aliasjunkie4ever Rocket Ranger

    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    USA
    I wanted to and begged my mom but she still won't let me see it :rolleyes:
     

Share This Page