1. Our web server is getting tweaked this week and as a result some links are behaving strange. We're working on getting everything back to normal ASAP.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

The Ring

Discussion in 'Movies' started by LightTraveller, Jun 17, 2003.

Tags:
  1. LightTraveller

    LightTraveller Rocket Ranger

    Joined:
    Jun 5, 2003
    Location:
    holland
    i don't know if anything has been posted about this movie before if so i'm sorry.


    anyone seen this movie. i saw it at least five times and it still kinda gives me the creeps when i watch it, i've even seen the japanese version twice which is even creepier.i know it's kinda silly to make a movie about a movie that's supposed to kill you, but i haven't died yet. the scariest part of the movie would have to be when the girl comes out of the t.v..so what do you guys think about the movie??
     
  2. Tommy

    Tommy Seeing A Ghost

    Joined:
    Nov 22, 2002
    Moving....
     
  3. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    i know that movie still gives me the creeps even tho i have seen it miliions of times but it still was . . yeah the part when she crawls outa the screen is really scary and so is the part when they found that girl in the closet in the beggining her face was scary as hell . .u saids u have seen the japanese version is that good?? and is it in japanese??
    ~Kay~
     
  4. LightTraveller

    LightTraveller Rocket Ranger

    Joined:
    Jun 5, 2003
    Location:
    holland
    yeah the japanese version is scarier, it's called ringu, it's captioned.
     
  5. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    i will have to rent that sumtime!!
    ~Kay~
     
  6. VaughnFan13

    VaughnFan13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    California
    the ring isn't even scary! i only went to see it because all my friends said it was soooo scary and it wasnt
     
  7. SecretAgentMan

    SecretAgentMan Caution: Beware of Male

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Location:
    Texas
    everyone said the movie was really good so I went out and bought the DVD. Unfortunately, the movie didn't live up to my expectations. There was only one part that scared me...at the beginning of the movie.
     
  8. bluheart13

    bluheart13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Not scary....and Ringu was wayyyyy not scary...
     
  9. DoNtFrOsTtHePiE 47

    DoNtFrOsTtHePiE 47 +SuPer HoT FeMaLe+

    Joined:
    Jun 9, 2003
    Location:
    SunKisSedCali
    yeah i thought the ring was kinda scarey but only at night when your home alone with a friend and its raining.. lol but i rewatched it during the day and it wasnt scraey at all and i hear that ringu or whatever wasn scarey at all partly because it was subtitled but thats just what i heard....
     
  10. SecretAgentMan

    SecretAgentMan Caution: Beware of Male

    Joined:
    Jun 10, 2003
    Location:
    Texas
    the boy was just....odd. He freaked me out sometimes, but didnt' scare me.
     
  11. berry_kyoote_spy88

    berry_kyoote_spy88 Rocket Ranger

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Location:
    Hawaii
    damn that movie freak the felgercarb out of meeh one of best scariest movies of all time if have u seen the unedited one like the real version damn scary ass shizz :P great movie though :)
     
  12. LightTraveller

    LightTraveller Rocket Ranger

    Joined:
    Jun 5, 2003
    Location:
    holland
    i guess the scaryness is what makes the movie so good, and the little kid has extremely large eyes anyone notice that?
     
  13. allaliasallthetime

    allaliasallthetime Rocket Ranger

    Joined:
    May 6, 2003
    Location:
    PITTSBURGH, PA
    I don't think it was that scary than everyone thought it was..it was kind of pshycotic more than a horror film. I mean seriously, that girl in that movie has some serious problems and "everyone will suffer"??? what the h*ll??!! A little girl wants everyone to suffer just bc her one dumped her in a well???strange movie
    that's all i have to say
     
  14. Alassè Culnàmo

    Alassè Culnàmo Rocket Ranger

    Joined:
    Jun 25, 2003
    Location:
    Illinois
    Ok, the movie was scary, but more creepy. You can predict what happens next, but not always. The end and the beginning was the worst. Not a happy ending! Leaves a bad taste in my mouth.
     
  15. Tanja87

    Tanja87 Rocket Ranger

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Location:
    Kehl, Germany
    I've seen it, but I was a little bit disappointed, because everyone was saying, it's soo scary but actually it wasn't. The movie is good, but not sooo scary that your hiding yourself behind the couch! :hide:
     
  16. sarkandme

    sarkandme Rocket Ranger

    Joined:
    Sep 21, 2004
    I rented it and while I found it creepy, it wasn't scary. The best thing about it was the way it was filmed. Just the look and cinematography.
     
  17. iheartalias

    iheartalias The Holinator

    Joined:
    Nov 11, 2003
    Location:
    Philly, PA
    i still can't find the courage to watch this...LoL :rolleyes:
     
  18. verdantheart

    verdantheart Guest

    I liked The Ring, and have been wanting to see Ringu, but haven't had the opportunity yet. (Just saw The Eye, some nice creepy sequences, not a bad little Taiwanese film.) The Ring didn't scare me, but I can't remember the last movie that did that--was there one in my childhood? It was a good, solid, supernatural piece. I guarantee that it would give my husband nightmares (he won't see horror movies with me ;) ).
     
  19. Alias_Gay

    Alias_Gay Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 27, 2003
    Location:
    Aruba
    he won't see thrillers with you??? :thud:

    does he watch them alone???
     
  20. AgentDesertRose

    AgentDesertRose Tragic Romantic

    Joined:
    Mar 10, 2003
    Location:
    Northern California
    I saw the Ring like a year and a half ago with a group of friends. It was good, and it did freak me out at times. And plus Naomi Watts looks absolutely beautiful in it (even when she's freaked out! :LOL:).
     

Share This Page