1. Our web server is getting tweaked this week and as a result some links are behaving strange. We're working on getting everything back to normal ASAP.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

Were you angry?

Discussion in 'Characters, Cast and Crew' started by Freelancer598, Mar 11, 2003.

  1. Freelancer598

    Freelancer598 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Location:
    USA
    Was any one else mad that they made Vaughn look like a bad guy???? I was, I was yelling at the TV until the truth came out!!!! If they hadn't I would have lost sleep over it!!!!
     
  2. IluvVaughn13

    IluvVaughn13 Vaughnster's Girl

    Joined:
    Dec 16, 2002
    Location:
    Where ever Michael Vartan is (-:
    ya but i knew everything would come out fine at the end
     
  3. Kara

    Kara eternally nostalgic

    Joined:
    Apr 26, 2003
    Location:
    under your bed
    Yea, but the previews are always deceiving, as is the show sometimes.
     
  4. AlIaSMVLuVa

    AlIaSMVLuVa Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 2, 2003
    Location:
    Ontario CANADA!!!!!
    I wuz too but yeah i knew he wasn't bad cuz he really luvs Syd and they wouldn't do dat.... but still i hate those preview things they're soooo misleading. :mad:
     
  5. vaughnscaligurl47

    vaughnscaligurl47 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 7, 2003
    Location:
    murrita, temecula, Cali
    i was mad that they tryed to make him look bad. michael is my ultimate lover and is sooo hott. guys that hott can't be bad. anywayz how could he be bad really? he has helped the CIA so amny times its crazy to think that he is not good. VARTAN IS EXTRA HOTT AND IM NOT GONNA BE ABLE TO STAND IT NEXT EPOSIDE!!!! man i want him i need him o baby o baby! lol

    LAUREN :super: TEIMLE
     
  6. kouk

    kouk Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 28, 2002
    I hated that too!!
    Anyway he could never be a bad guy.
    How can a very very hot guy like him be bad?>?
     
  7. aliaschick4mv

    aliaschick4mv Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Location:
    East Coast
    I WAS angry, but then you know, it made for a great story line. It's cool when people make you believe one thing and then it turns out to be another. Like there was this Buffy episode "Long Way Home." ANd it made you think that the sister was evil. But it was really a god from another dimension. And that made for a GREAT ep.
     
  8. kylo4

    kylo4 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 12, 2003
    Location:
    Canada
    I was npretty mad too but I knew that it would turn out well in the end.
     
  9. Silverdewdrop

    Silverdewdrop Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Dawn wasn't a god from another demension she was a key. O, and he was good. There was never any real doubt in my mind about that, but it bothers me that others lost faith!!! hee hee
     
  10. Aliasgirl47

    Aliasgirl47 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Location:
    My House
    i couldn't ever believe that Vaughn was bad. i kept yelling at the tv to show me the proof that that yager guy even worked for the CIA. LEAVE MY HOTTIE ALONE!!!!!
     
  11. alias_16

    alias_16 Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 25, 2003
    Location:
    Ontario, Canada
    I WAS MAD TOO! i was going to diss up the producers if they made him bad, actually when they said he was being investigated, i almost cried! ITS NOT MY FAULT! LOL
     
  12. btvaughn

    btvaughn Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Location:
    Ohio
    I'm just scared that in the season finale or some where in the near future, Syd and Vaughn get in a fight....and they'll blame it all on the man we love!! Save Vaughn from the evil plots...which hopefully will never happen!
     
  13. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    i wasnt too mad at it! i was just really hoping it wasnt true, i was more mad at yeager!LOL
     
  14. hmann

    hmann Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    New Jersey
    i thought it was prety obvious vaughn was not actualy evil
     
  15. Iluvaughn

    Iluvaughn Captain

    Joined:
    Jan 2, 2003
    ehh, i knew he wasn't gonna be evil, so I wasn't freaking out too much. When I first heard about the episode, i freaked out for like a minute before i actually stopped to think about it. They just wanted to add some drama.
     
  16. Hidden Alias

    Hidden Alias Captain

    Joined:
    Mar 1, 2003
    It made me quite mad i mean really we all know our vaughn wouldn't hurt Sydney or the CIA in any way just makeing her question him. was EVIL :mad:
     
  17. Chanel

    Chanel Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    i actaully sorta liked him being evil, becasue it was sorta funny and made u doubt yourself becasue you knew he just couldnt be evil!
     
  18. alias_16

    alias_16 Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 25, 2003
    Location:
    Ontario, Canada
    i was almost crying when yeager said he was investigating vaughn! but now my whole family (i mean my whole entire family thinks im obsessed cuz alias and MV is all i ever talk about) and we were having a dinner party for my whole family which i have a big family, and when alias was on they saw me crying and if anyone talked or anything i'd tell them to shutup, and when yeager said i guess wwe have an answer to the intimacy questions, i started swearing at the tv. lol, so yeah i guess i was pretty mad! lol
     
  19. Angel_dj

    Angel_dj Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Arizona
    That's funny! But they did make him look bad.
     
  20. FrEeLaNcEr03

    FrEeLaNcEr03 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 29, 2003
    ditto. that is so true. it really made me mad. i cant believe syd questiond vaughn!!?? :mad:
     

Share This Page