Recent content by clak

  1. C

    when are we seeing jennifer in theatres again?

    hi fellas does anyone have any idea when jennifer is making another movie, after elektra i was disappointed cuz i'll have to wait atleast another year for another movie to come out,any news??? please help...
  2. C

    Elektra

    hi guys i'm sorry to bring up this thread again but, today i just saw elektra, it's so much different from the trailer, I was amazed, the movie had no ninja scenes in it, and the bosses died too quick, don't you think that's unsuitable for elektra???
  3. C

    should jen have been the million dollar bay?

    are you guys sure cuz sandra isn't thaqt type i don't think she has that king of attitude unless i'm wrong...
  4. C

    should jen have been the million dollar bay?

    hi guys wsup, i wanted to ask you how you make those quotes and pictures on ur id display, how do u do it??
  5. C

    should jen have been the million dollar bay?

    well well some people do agree,it's like ross and russ in friends, you see I have nothing against hillary, but when it comes to jennifer garner, we stop here, you know when you love an artist so much that it hurts?? that's what's happening to me...
  6. C

    any other channels?

    hey guys check out my new thread at people of alias-jennifer garner
  7. C

    should jen have been the million dollar bay?

    HI wsup guys, i wanna discuss something, i don't know wethr uv noticed it or not but... don't you think that jennifer garner should have been the "million dollar baby"??? i mean when i first saw the tailer i thought it was jennifer garner, i was gonna COMMIT SUICIDE!!!, but then it seemed to...
  8. C

    any other channels?

    just as i placed my last reply, i found out that each thred is atleast 800 replies long, so i said " OH MAN!!" as i always say. the day turned worse and worse, i was hanging out when i saw my friend being beat up by 2 guys, he is tough but his heart isn't that much of a heart, I'm a pro in...
  9. C

    any other channels?

    zoom zoom zoom, shik shi kaboom shako mako----mako shee I'm from california, ( i miss it sooo much ), see here I find it hard to motivate myself to study or do anything so i just hang around, do grafitti, chill out, today a spray paint blew on me, I'm all black now... uuuh anyways, I want to...
  10. C

    any other channels?

    HI people again, it's me third time, to answer you i lived in america before then spain and now jordan, I'm 16, and... i think that's it. does anyone here play martial arts, i have black belt in taekwando and I'm going wing tsung, that's a new martial art, ( soo cool ) it's an improved form of...
  11. C

    any other channels?

    HI everyone It's me again, I wanted to reply on ur questions, you'll be surprised, in the mean time I'm living in jordan(If you know where that is)... See my dad's kinda on a business trip for a year for teaching in some uni. and i'm here with him, and guess what life here isn't so bad, it's...
  12. C

    any other channels?

    hi everyone, I'm kinda new here and would like to be a member forever!! I'd like to ask you if there are any other channels that alias appears on. I appreciate your reply.
Top Bottom