Recent content by Queen of hearts

  1. Q

    Infinite

    poor syd she needs her vaughn back to make everything alright great chappy thanks for the PM
  2. Q

    The Weekend

    so damn cute!! and hilarious oh i totally love syd's joking and all three together with weiss! fantasic chapter would have to be my favourite so far! thanks for the PM
  3. Q

    Wild Horses

    new fic new fic!! totally exciting hmmm i wonder how syd and vaughn are going to get along in each others cultures can't wait to find out can i plz have a pm when you update thanks
  4. Q

    Not the One

    this was a little differently written but brilliant!! loved it!! if u ever continue it plz pm me
  5. Q

    Silver

    awww loved it!! beautiful ending extremely long fic but loved every minute of it!! thanks for all the pm's
  6. Q

    The Weekend

    so glad that syd is ok...so far poor vaughn at least he was able to save her!! totally emotional right now thanks for the pm
  7. Q

    Secrets and Deception

    damn and here i was thinking she might reveal something!! everytime we get closer to the truth more questions and more problems get in the road. can't wait for more
  8. Q

    the edge of something new

    hahaha noah is such a jerk!! so glad vaughn beat him up hope noah leaves them alone can't wait for more thanks for the pm
  9. Q

    The Weekend

    Weiss would make life soo much fun and interesting!! love syd and vaughn together
  10. Q

    Silver

    classic!! i totally love the references to syd being pregnant!! so cool they are getting married soon hmm jack was awkward, but at least he tried! can't wait for more
  11. Q

    the edge of something new

    noah is such an ass!! i can't believe he said those things i hope noah is worse than vaughn!! noah deserved a flogging!! can't wait til friday thanks for the pm
  12. Q

    The Plan

    yuk i hate danny sooo much!!! vaughn is soooo much better for syd syd need to come to her senses hope she gets rid of danny soon great chapter can't wait for more thanks for the pm
  13. Q

    What's Love Gotta to do with it?

    aww glad caroyln and brian were able to sort their issues out vaughn and syd are just so damn cute!! love it can't wait for more thanks for the pm
  14. Q

    The Weekend

    hahaha love jack/irina banter soooo funny! yay syd and vaughn got some time together loving it
  15. Q

    Silver

    omg that was hilarious!! i love margie glad vaughn is finally able to talk and syd and vaughn are ok can't wait for more
Top