Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

Congrats to the Graduating Class

Discussion in 'Open Chat' started by Princess Jeanie, Jun 4, 2003.

  1. Princess Jeanie

    Princess Jeanie Rocket Ranger

    Joined:
    May 1, 2003
    Hey, I just wanted to say Congrats to everyone who is a fellow member of the graduating Class of 2003! We finally made it through high school!!!! :groupwave:

    ~Princess :king:
     
  2. VaughnFan13

    VaughnFan13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    California
    lol...i'm graduationg middle school this year...does that count? i'm class of 2007 for high school tho! yeah!
     
  3. bluheart13

    bluheart13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    ME TOO!!!!!!!!!!!!!!
     
  4. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    me2 :D !!!. . .and my bro graduated from high school this year im so proud of him hehe ;) im gunna miss him so damn much!!!
    ~Kay~
     
  5. alias_fan

    alias_fan typically terrific

    Joined:
    Jan 4, 2003
    i graduated middle school...
     
  6. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    i graduated form middle school too. . i can't wait for hs
    ~Kay~
     
  7. AliasHombre

    AliasHombre Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 2, 2003
    Location:
    Meeeeeshigan
    only 2 moreyears for me
     
  8. btvaughn

    btvaughn Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Location:
    Ohio
    same here!

    But my sis graduated this year...::sob:: aww, I'm going to miss her!
     
  9. Congrates to you all who are graduation from High school good luck in University/college/work. Congrates to you all who are graduating from Middle School. High school is a blast, but work hard and it'll be rewarding. any ways just congrates to you all. for those who still have 3/2/1 year left. Well... i'm with ya. :LOL:
    --mandy :angelic:
     
  10. bluheart13

    bluheart13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Yeah my brother did too. but hes not going off for college. hehehehe hes stuck with me.
    Timmy :blink:
     
  11. *SPYnish*

    *SPYnish* Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 16, 2003
    Location:
    SPAIN
    CONGRATULATIONS TO EVERYBODY :P

    Good Luck for the Future ;)
     
  12. SiriCerasi

    SiriCerasi Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    CA
    still 3 more yrs...

    good luck to everyone!
     
  13. Scarlet Crystal

    Scarlet Crystal Bibbity Rabbity

    Joined:
    Dec 30, 2002
    Location:
    Narnia
    yay! have fun in college... if you go
     
  14. Marlene

    Marlene Guest

    15 more days til...graduation!!! and still the administrators won't tell us who is valedictorian. :( the whole suspense thing is lingering. evilness! :banghead: y must they wait until 5 days b4 graduation. 10 more days...10 more days, until i jump up n down that my friends r or i am. oh god forbid if i certian some1 gets it.

    my prom is on the 13th! Friday the 13th!!! HAHA!

    can't wait to graduate!
     
  15. Scarlet Crystal

    Scarlet Crystal Bibbity Rabbity

    Joined:
    Dec 30, 2002
    Location:
    Narnia
    arg... but i have NO more school!!!!!!!!!!! until next year
     
  16. Princess Jeanie

    Princess Jeanie Rocket Ranger

    Joined:
    May 1, 2003
    sorry that i forgot about all the middle school graduates...congrats to them...you'll love high school (as much as one can love school), it's so much better. make sure you enjoy every minute of it-it's gone in no time at all.

    ~Princess :king:
     
  17. alias_fan

    alias_fan typically terrific

    Joined:
    Jan 4, 2003
    i hear that a lot.
     

Share This Page