Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

If you had to be a fantasy character..

Discussion in 'Open Chat' started by alisydas, May 23, 2003.

  1. alisydas

    alisydas Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 17, 2003
    Location:
    U.K, where I dont know!
    Imagine being stuck in a world of legend....would you be brave like Neo.....skilled like legolas.......or an evil mad man like Darth Vader?? :ph34r:
     
  2. alias_fan

    alias_fan typically terrific

    Joined:
    Jan 4, 2003
    fantasy... i thought you meant like cartoon or children stories fantasy... like peter pan or something... i would be that fairy twinkle-whateverhernamewas because she can fly and that's like so cool people. who wouldn't want to fly! plus she glows... that's also very cool.
     
  3. alisydas

    alisydas Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 17, 2003
    Location:
    U.K, where I dont know!
    yeah you can choose anything
     
  4. alias_fan

    alias_fan typically terrific

    Joined:
    Jan 4, 2003
    ok that's cool.
     
  5. Sunfire_77

    Sunfire_77 Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 29, 2002
    Location:
    Right where I am sitten
    I would be a lil fairy. heheeh Because they are small and tricky and they uhhhhhhhhhhh magical and yeah. :unsure: I could be snoopy! YEAH I wanna be snoopy! SNOOPY SNOOPY SNOOPY! LOL
     
  6. alisydas

    alisydas Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 17, 2003
    Location:
    U.K, where I dont know!
    I would be..............um.................Snake out of metal Gear Solid cause he can do so many things or well definatly rogue and.........the incredible HULK!! RRRRRRRRRRRRR!
     
  7. Katelyn

    Katelyn Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 27, 2003
    I'd be.. ummm.... the Elf Princess from LOTR's cuz shes pretty and magic


    lol ^_^
     
  8. alias_fan

    alias_fan typically terrific

    Joined:
    Jan 4, 2003
    lol! my friend played snoopy in our school's production of charlie brown! he was good too!
    fairies are awesome though!
     
  9. Scarlet Crystal

    Scarlet Crystal Bibbity Rabbity

    Joined:
    Dec 30, 2002
    Location:
    Narnia
    hmm has anyone read the narnia books?
     
  10. Marlene

    Marlene Guest

    Hrm...I'd either be Arwen from LOTR. She's pretty and she can wield a sword. Or...some weird know it all like Hermione from HP.
     
  11. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    Nancy Drew, Hermione, Legolas or Tinkerbell lmao...shes fiesty! I like her!
     
  12. Sophie

    Sophie in love

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Location:
    France
    Jeanne from Daria
     
  13. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    are you talking about the MTV Daria?
     
  14. Sophie

    Sophie in love

    Joined:
    Mar 5, 2003
    Location:
    France
    yes
     
  15. K. Ackles

    K. Ackles Rocket Ranger

    Joined:
    Apr 26, 2003
    Location:
    South Africa
    I would be Chloe Sullivan from Smallville, we are both inquisitive minded coffee lovers!
     
  16. allagent333

    allagent333 Rocket Ranger

    Joined:
    Apr 26, 2003
    Location:
    Folkestone Kent England
    yeah iv read the narnia books i wud be one of the animorphs (anyone herd of them?)cos they can turn into any animal so they can kick butt and snoop!
     
  17. emetib

    emetib Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 27, 2003
    I have no idea! Probably Rogue from X-Men... Definately with supernatural powers. ^_^
     
  18. Scarlet Crystal

    Scarlet Crystal Bibbity Rabbity

    Joined:
    Dec 30, 2002
    Location:
    Narnia
    yea! powers r cool
     
  19. alisydas

    alisydas Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 17, 2003
    Location:
    U.K, where I dont know!
    no niki you just like that guy who also plays iceman DONT YOU!!!! HMMMM
     
  20. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    hmm this is tough i would either be thumblina(i have always loved that story and then i could be a princess and have wings..!) or i would be a hobbit(i know strange but it looks so fun and quaint in the movie!with the peasant outfit and just fun!) or a mermaid, not ariel because i would never give up my fins!)
     

Share This Page