Let's speak dutch

Heey!!!

Eindelijk Nederlanders die net zo Alias fan zijn als ik. :P Egt super!

Ik kan egt nie wachten tot seizoen 3 in Nederland uitkomt. En dat is pas op 9 maart!!!! (n) Maarja je hebt natuurlijk altijd nog andere manier om aan seizoen drie te komen! Ik heb m al half gezien!! Schijnt wel t slechtste seizoen te zijn!

;)
 
Das waar! Ik heb t voor de helft al gezien door alle clips van alias media.com maar toch ik kan echt niet wachten. En dan nog te bedenken dat we waarschijnlijk moeten wachten tot 2006 voor seizoen vier uitkomt!!!! Dat is gewoon so not fair!!! :angry: :angry:

Maar ja we hebben dit forum nog en natuurlijk alias media.com dat houdt in dat voordat de dvd hier uitkomt ik waarschijnlijk al de helft heb gezien. :cool:
 
Hei mensen,
Wat ben ik SUPER :woot: DUPER blij om hier in NL te kunnen chatten.
Ik dacht dat ik de enigste was uit Holland. Toen was ik egt eenzaam (n) .
NU NIET MEER!!!!

Hoi Sister_Spy,
heb je ook gemerkt dat meeste Nederlanders/Belgen-ALIASfan hier mannen zijn? Ik dacht Alias was meer voor chicks, weetje wel: Syd kicks alle mannen asses, Vaughn is een hunk, GIRLPOWER!!! Ook zijn meeste non-Dutch-Alias-fans vrouwen.
Mrr ja, misschien komt 't door mooie lady Jennifer Garner. Tog, mannen? :coolio:
 
Heey!!

Nee hoor luv alias. Ik ben sinds afgelopen zomer fan. Ik was in La France en ik kocht daar een blad over series. Toen las ik over Alias leek me egt super leuk. Ik kwam terug van vakantie en het eerste wat in de winkel zie liggen is Alias seizoen 1 op dvd. Nou ik heb m meteen gekocht en binnen een dag afgekeken :P egt volledig gestoord op 1 dag 15 uur aan dvd zitten te kijken. Maar toen ik aan het einde van dat seizoen zat wilde ik zoooooo graag seizoen twee hebben, Ik ben naar de winkel weer terug gegaan en toen bleek dat een week later pas seizoen 2 uit zou komen, die heb ik toen ie uitkwam ook meteen gekocht. Hoe frustrerend dat seizoen drie pas in maart uitkomt!!!!!! (n) Maar toen heb ik zo'n beetje wel al mn vriendinnen aangestoken met het ALIASvirus, nu houden we zo nu en dan zelfs Alias logeerfeesies. Egt super.!!! Je bent egt nie t enige meisje!!!!! :woot:
 
HAhaha Gelukkig ben ik niet alleen.

hoi Sister Spy :redhair: ,
Ik ben OOok sinds juli 2004 fan. Toen zag ik op vrt tv1 Alias s2 voor 't eerste keer en god op dat moment begon m'n leven egt te veranderen. Ik wil netals Sydney worden, zij is ZOoo COOl!!!
Jij bent net zo gek als ik. ALias is gewoon verslavend :blink: ! Sinds tv1 Alias niet meer uitzonden (egt stom!), zoek ik als gek op de internet alles over Alias. Zo kom ik bijv. op deze site terecht.
Ik ken dat frusterend gevoel, maar bij mij is dat gevoel al over. Ik kom oorspronkelijk uit Indonesie en m'n vader woont daar nog. En hij bezorgt me iedere 2maanden nieuwe dvds. Daardoor heb ik nu dus ALIAS-pakket vol met seizoen 1,2 en 3 ( jaaah s3!!!). Lucky me.
M'n vrienden vinden Alias maar niks. Wat houdt dat Alias logeerfeesjes in? Lijkt me egt Supper coolll!!!
Als je voor s3 niet meer kan w8en, ik zeg: ga ze downloaden :Ph34r: . Ik kan je tips geven, als je wilt?
 
Ik ben zelfs bezig met het downloaden van episode 1&2 van seizoen 4. Het werkt egt, hoor. het beeld is wel zonder ondertiteling, maar wel Engelstalig. Goed voor jouw vak Engels.
 
heey meid :redhair: ,

ik heb seizoen drie al eens gedownload maar nie helemaal, en dat is wel lastig dus snap je de helft nie egt goed, maarja ik download seizoen 4 ook al en met dat Engels is egt geen probleem ik ben een Gymnasiast, dus dat valt wel mee bovendien spaar ik de alias boeken. Die zijn zoooooo vet gewoon. Ik bestel ze via bol.com of ik laat iemand die naar de VS gaat eentje voor me meenemen. Tegenwoordig wordt Alias weer uitgezonden op NET5 maar wel om 5am 's ochtends die IDIOTEN!!! Ik kan gewoon nie wachtten tot seizoen drie jy boft egt ongelooflijk!

Logeertpatijtjes zijn dat je met meer dan drie meiden bij mij komt logeren en dan de hele dag niks anders doet dan alias kijken, op internet surfen en downloaden op kazaa en dat iedereen zakdoeken nodig heeft voor zielige afl. en dat als Vaaughn en Sydney net iets lijken te krijgen we allemaal naar voren buigen dichter naar het scherm toe en vervolgens kreten uitslaan als t niet gebeurd en ook als t wel gebeurd. :woot: En idd iedereen wil net zo zijn als Sydney!!!
 
Dat logeerpatijtje lijkt wel m'n PARADIJS!!! Egt leuk dat je zoiets hebt georganiseerd.

Je bedoelt tog die idioten van VERONICA? Dat vind ik ook, wie kijk om 5uur s'ochtends naar tv. Daardoor is hier de kijkcijfers van Alias zo laag. We moeten klagen!!!

:eek: Weetje, ik kan mijzelf niet geloven, maar ik heb de transcript van Alias s4 gevonden!!!! Je moet deze site klikken: Daarin kan je linken naar de script van Alias van alle seizoenen (ook s4!!!).
Als je in die site de seizoen hebt gedrukt, klik je dan op résumé complet episode .. en vervolgens op transcript VO. TaDDA!!
Als je egt niet kan w8en voor s3 dan raad ik je aan om in die site de script van s3 te lezen. Je kan je fantasien tijdens het lezen gebruiken of je gebruikt de pics uit alias-media.com (je weet wel).

Ik weet niet of je de scripts lezen leuk vindt, maar ikke wel. :P
 
Back
Top