Let's speak dutch

Hallo!!!!!!!!!!

Heeft iemand hier transcript van seizoen 4 gelezen? ikke wel. En weetje, eindelijk noemt Alias de cooolste stad AMSTERDAM!!!!!!! Egt vet tog, ik vind van wel. En wat nog vetter is is dat iemand op ALias iets in NL praat.
hier is een stukje van de transcript:

The teacher speaks to Martina wildly in Dutch, her eyes still trained on the end of the hall.

Teacher: Vertel hen het is grappig.

Then, with Martina looking on, she puts the gun under her own chin and we see Martina's shocked face as the gun goes off.


:smiley: :D :lol: :woot:
I'm SUPER duper HAPPY!!!!!!
 
Heey, ik heb the transcripts van die aflevering nog niet gelezen maar wel op de site gekeken die je noemde en de eerste vier gelezen. Heel leuk, volgen wij t eindelijk ook eens een beetje. Ik heb afgelopen vrijdag seizoen drie op dvd binnengekregen terwijl hij pas overmorgen uitkomt (bedankt bol.com). Ik heb in 1 dag alles afgezien en meer dan 15u dvd gekeken dus. Was niet verkeerd. Seizoen drie is echt helemaal te gek :D . Heel vet dat nu ook eens een Nederlandse stad wordt genoemd :P
 
15 uren dvd kijken :o_O:

Is het nog steeds aan het sneeuwen?

Ik was daar vorige week, en moest 2 dagen in Schiphol zitten ... en het was niet leuk ... :angry:
 
Alias_Gay said:
15 uren dvd kijken :o_O:

Is het nog steeds aan het sneeuwen?

Ik was daar vorige week, en moest 2 dagen in Schiphol zitten ... en het was niet leuk ...  :angry:
[post="1251179"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


ale, ge moet keer late weten als ge in de buurt zijt eh :P

ligt het aan mij of reist gij extreem veel?
 
als ik het kan doen, doe ik het ... veel ... dat zou ik toch niet zeggen ... maar ja ... elk jaar ga ik 2 keer op vakantie ... ;)

in Juni zal ik terug zijn voor een paar dagen daar in Amsterdam ... ;)
 
Alias_Gay said:
heej allemaal ... :eek:ldhi:

iemand kan toch "hallo" zeggen, of niet Berten?

en waar is marco eigenlijk, ik heb hem nog nooit meer gezien?
[post="1228545"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
Die is in december hier voor het laatst geweest, maar anyway:

hallo
 
Alias_Gay said:
15 uren dvd kijken :o_O:

Is het nog steeds aan het sneeuwen?

Ik was daar vorige week, en moest 2 dagen in Schiphol zitten ... en het was niet leuk ...  :angry:
[post="1251179"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
Nee het is nu overdag wel tegen de 20 graden, eindelijk lente.
 
Oh leuk een Nederlandstalige thread!!!

Het is eens plezant om je uit te kunnen drukken in je eigen taal.

Hmm, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen :lol: .

Dus de groetjes uit het kleine België dan maar! ^_^
 
ja jong, als ge da maar weet!!!


En hebt ge nog eens allemaal gekeken naar Alias op VT4 vandaag, hoewel ik seizoen 2 thuis op DVD heb, moest ik toch nog eens kunnen kijken.

En het was weer eens goed voor mijn dagelijkse dosis Alias!!! :woot:

Ik ga sebiet wel nog maar eens de bloopers op de DVD's kijken, hahaha, ik lach me een breuk! :lol:
 
Hallo!!!!!!!!!!

Heeft iemand hier transcript van seizoen 4 gelezen? ikke wel. En weetje, eindelijk noemt Alias de cooolste stad AMSTERDAM!!!!!!! Egt vet tog, ik vind van wel. En wat nog vetter is is dat iemand op ALias iets in NL praat.
hier is een stukje van de transcript:

The teacher speaks to Martina wildly in Dutch, her eyes still trained on the end of the hall.

Teacher: Vertel hen het is grappig.

Then, with Martina looking on, she puts the gun under her own chin and we see Martina's shocked face as the gun goes off.


Dat was erg cool! Als ik me niet vergis hadden Vaughn en Weiss het in een aflevering ook eens een keer over 'voetbal'. Volgens mij precies die episode na "Nocturne", degene waar ze in Amsterdam waren.

Jan :smiley:
 
Inderdaad, vond ik ik ook geweldig!!! :lol:

Ik vind het ook best wel grappig hahaha. Ik vind het trouwens altijd wel grappig als Jennifer Garner een ander taaltje moet spreken (ook al was het deze keer dat ze het gewoon nog eens moest nazeggen he).

Ook vind ik het geweldig als de missies in Brussel plaatsvinden, het is altijd zo een gevoel van "yay Alias is hier in ons landje geweest" hahaha, ook al is dat dan niet zo.
 
[quote name='Danté's Prayer' date='Apr 5 2005, 10:18 AM']is dat dan al gebeurd?
[post="1289546"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
[/quote]

Vooral de episode waar Anna en Sark terugkomen, de eerste dan. "Echoes"
Als ik me niet vergis was de kledingwinkel in Brussel ... en waar Sydney als 'Anna Espinosa' een missie moest volbrengen.

LOL, "If only I were younger"
Even later: "I still wish I were younger"

en de klapper!!!!! "She can have the blouse!" (y) :D

-Jan-
 
[quote name='Danté's Prayer' date='Apr 5 2005, 10:18 AM']is dat dan al gebeurd?
[post="1289546"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
[/quote]

ja het heeft nog al eens in Brussel plaatsgevonden, maar ik weet wel niet meer welke afleveringen dat waren. Dan moet ik nog eens alle afleveringen bekijken hihihi. Ik geloof inderdaad dat dat die afleveringen was met Anna en Syd in de winkel. Sydsson heeft gelijk, die uitspraak van Syd "She can have the blouse", ik kwam niet meer bij. :lol: :D

Heb eindelijk seizoen 3 ontvangen, geweldig om al die afleveringen nog eens te zien! ^_^
 
Agent P!nk said:
ja het heeft nog al eens in Brussel plaatsgevonden, maar ik weet wel niet meer welke afleveringen dat waren.  Dan moet ik nog eens alle afleveringen bekijken hihihi.    Ik geloof inderdaad dat dat die afleveringen was met Anna en Syd in de winkel.  Sydsson heeft gelijk, die uitspraak van Syd "She can have the blouse", ik kwam niet meer bij.  :lol:  :D

Heb eindelijk seizoen 3 ontvangen, geweldig om al die afleveringen nog eens te zien! ^_^
[post="1313826"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Dat herhaal ik graag nog een keer, en op elk gewenst moment kan je die ene aflevering of DIE ene quote weer eens zien en horen! BTW, je kan Season 4 DVD al bestellen by vanleest! Leek me leuk om ff te vermelden!

-Jan-
 
Sydsson said:
Dat herhaal ik graag nog een keer, en op elk gewenst moment kan je die ene aflevering of DIE ene quote weer eens zien en horen! BTW, je kan Season 4 DVD al bestellen by vanleest! Leek me leuk om ff te vermelden!

-Jan-
[post="1318084"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Ben juist even bij Vanleest gaan kijken, de releasedatum is wel pas op 15/09/05. Tegen dan zal ik die ook bij Proxis kunnen bestellen aan dezelfde prijs, heb trouwens alle drie seizoenen aan 39,99 € elk aangekocht, zonder vervoerskosten.

Toch bedankt voor de info, dan hou ik beide sites wel in de gaten!!!


^_^
 
Back
Top