Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

little brother haters

Discussion in 'Random (CLOSED)' started by Ames47, May 28, 2003.

  1. Ames47

    Ames47 Amy Strikes Back

    Joined:
    Mar 31, 2003
    Location:
    the outskirts of HELL
    ok so i dont have to clog the grr im mad thread up im starting a thread about little brother haters!! i have 2 younger brothers that i despise right now!! they are 16 and 17 and i hate them so much right now!! my brother andrew who is 17 whose to be really fat and then he stoped eating and lost 100 pounds or so and now he is a cocky little felgercarb and i hate everythign about him!! and my borhter patrick who is the runt of the family is equally as bad!! he never shuts up and i just want to poison them in there sleep!! so are your brothers as bad as mine??!!
     
  2. nance

    nance TUMS

    Joined:
    Apr 18, 2003
    nah i don't wanna poison my bro but he is sooo annoying though! i'm his idol and he has to do everything i do! at dinner if i'm using a fork and he's using a spoon he'll have to switch and w/e i'm eating he has to eat... and of course his stuipd power rangers... :rolleyes:
     
  3. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    awww...this is a sad thread...my little brother is my best friend...ive saved his life twice...id do anything for him...hes 6 and i have so much fun with him! (shows my maturity level lol)i cant stand to be away from him at school lol...he puked on me yesterday...and i didnt even care...because it was him lol...
     
  4. Moriel

    Moriel Banned

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Mafia Headquarters
    i don't have a lil bro, but i have a lil sis and i know how they can drive u insane
     
  5. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    not mine...mine's perfect lol!
     
  6. AgentNicBristow

    AgentNicBristow Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    Beaverton Oregon
    i hear that!!!!My little bro makes me wanna disappear off the planet... :mad:
     
  7. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    I feel like such a loser now! haha...im the only one who hangs out with their little brother...I'd rather hang out with him than people my own age...he likes the same things I like lol!!
     
  8. Ames47

    Ames47 Amy Strikes Back

    Joined:
    Mar 31, 2003
    Location:
    the outskirts of HELL
    aww thats so sweet SydB_JenG! you are so lucky to have sweet little brother like that!! mine use to be nice then they grew up and everything went to hell!!
     
  9. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    LMAO!!! Im sorry!!...aww...he just came in and gave me a kiss...hes so gosh dang cute!! lol

    By the way...AgentNic! Hey! I havent seen you in forever!
     
  10. Existentialist

    Existentialist Entertainment Moderator

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Location:
    IL
    Mo you are soo lucky to have a little brother that you like!

    My little brother is 16, about 5 inches taller than me, over 200 lbs heavier than me, and he thinks the world revolves around him. I have to chauffer him everywhere, since he's a delinquent and my dad won't let him get his license til he's 18. He's ALWAYS on the computer, even though he's not supposed to be on during the weekdays. He gets away with soo much! And he won't help with chores unless my mom or dad yells at him, and then he usually yells back at my mom. And then he goes and says that I don't do anything! AUGH My dog's afraid of him, 'cause my brother harrasses him and thinks it's funny. He used to be such a cute kid, I don't know what happened. If I ask him a question, I will never get a direct answer. Oh yes, and he hates the fact that I'm a feminist, 'cause he doesn't think women should have gotten the vote, 'cause according to him, women don't do anything... the guy always has to pay and women just do less work... therefore, they don't deserve to have equal rights. I don't know why he's such an expert... this past month, he finally found some girl who is brave enough to go out with him. And he's never had a job of any kind! AHHHHH I wouldn't mind being back at home as much if he wasn't around. I resent everything he does now, it's sick and I hate feeling this way but I've had it up to HERE with him. Someone needs to seriously knock some sense into him.

    :::stops ranting:::
     
  11. Rambaldi_Follower

    Rambaldi_Follower Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 29, 2003
    my brothers are so annoying
     
  12. nance

    nance TUMS

    Joined:
    Apr 18, 2003
    mo... ahhh your bro sounds so nice!

    mine is cute and all but it gets annoying... annoying to the extent that i wanna lock myself in my room from my THREE year old brother!!!! he's only 3 and it's sad that i fight with him.... it's me.... i'm such a bad sister! but hey... he's a bad bro so it's not all my fault!
     
  13. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    He sounds how my OLDER brother used to be...hes matured now...so all i can tell you is..he WILL grow out of it...i used to hate my older brother...now we are really good friends...actually this past friday he drove down 3 hours from college just to see my play and he brought me flowers and took me out to breakfast the next morning haha...i never thought we would be this close...so just be patient...your bro will get better...
     
  14. bluheart13

    bluheart13 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    You all are lucky. IM THE YOUNGETST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i have 3 older brotheres. 17, 19, and 20.
     
  15. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    Im the only girl in the family...i have 3 brothers!! it used to suck...but its fun now that we all get along and i get special treatment...and they actually respect me now rather than just being their lame little sister...the little guy and i have always gotten along though...they finally realized how cool i am! just kidding!
     
  16. aliasjgfanaticmv

    aliasjgfanaticmv Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Location:
    shouldn't matter to you where I live
    I don't have any little brothers to hate!!!! :( :LOL:
     
  17. Existentialist

    Existentialist Entertainment Moderator

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Location:
    IL
    I think it's different with older brothers than younger ones... I wouldn't really know, since I only have an older sister (who's usually pretty great, even though we share a room and a bathroom). But from what I've heard from friends and stuff who do have older brothers, they're usually more protective (well, when they've matured) of their little sisters. And I know, one day, my brother will grow up, and that day won't come soon enough! But, the way it's going now, I'm going to be too psychologically damaged to appreciate it.
     
  18. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    well im really sorry your brother is a jackass Leah! I hope things get better for you!
     
  19. Existentialist

    Existentialist Entertainment Moderator

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Location:
    IL
    Thanks! I'm going back to living on campus at whatever college I'm at in the fall, so I'm sure I'll be better. Last year, when I was away, my mom told me that my brother got lonesome for me. And whenever I'd come home, he'd try to give me a hug. And yeah, I'm not really a touchy-feely type of person, especially with someone like my brother, so he'd try and I'd just kind of push away.
     

Share This Page