Outfits for New Years party

Status
Not open for further replies.

SydB_JenG

Cadet
Joined
Mar 1, 2003
Location
USA, Virginia/Utah
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
Mo doesn't apprieciate her Christmas present :(

*takes her Vaughn and Mo's and runs off to the closet*

:winner:
NUHNOOOOOOOOOOOO!!! :no:


You can have all of them but the gun one...:hmm:


*pets the "gun"* My preeeeeeeccciouss. :unsure:
nnooonono

I just gave you one Vaughn...and told ya all the stuff you could do with him ;)
Sooo...is Vaughn opposed to threesomes because I just can't tell Jack to leave. :shamefullyembarrased: Now that would be just plain rude. :hmm:
 

nancee

Cadet
Joined
Feb 26, 2003
Location
from da hood
SydB_JenG said:
AliasHombre said:
Charlie said:
You guys, the party doesn't start unil Friday - and you can post what you are wearing then! WHy are you doing it now? :confused:
Charlie *in lispy voice, a very pouty tone* we have to get ready now damnit!!! I dont wasnt to be three days out from a party with only a garbage bag to wear.
Oh My God! Like Poncho! You are so totally right! Like if I don't plan my outfit like weeks in ahead I get majorly stressed out. (y)


And then I break out. :hmm:


And then I get ugly. :hmm:


And then I get angry. :hmm:


And then I bite people's nipples off. :hmm:





:mellow:
nipple biter yo...;)
 

SydB_JenG

Cadet
Joined
Mar 1, 2003
Location
USA, Virginia/Utah
Frogboy_Lives said:
nance said:
hahah i kneew my present would come in handy! :naughty smilie:
yes we need our naughty smilie,

'kay i have to go to dinner now,

try not to bring the tone up while i'm gone.
I know I never realized how much I actually use that smilie until I didn't have it. :LOL:


Night Froggy! I'll keep Jack nice and warm for ya. ^_^
 

SydB_JenG

Cadet
Joined
Mar 1, 2003
Location
USA, Virginia/Utah
miss_nancee said:
SydB_JenG said:
AliasHombre said:
Charlie said:
You guys, the party doesn't start unil Friday - and you can post what you are wearing then! WHy are you doing it now? :confused:
Charlie *in lispy voice, a very pouty tone* we have to get ready now damnit!!! I dont wasnt to be three days out from a party with only a garbage bag to wear.
Oh My God! Like Poncho! You are so totally right! Like if I don't plan my outfit like weeks in ahead I get majorly stressed out. (y)


And then I break out. :hmm:


And then I get ugly. :hmm:


And then I get angry. :hmm:


And then I bite people's nipples off. :hmm:





:mellow:
nipple biter yo...;)
Can't you just see Alicia Silverstone snapping because she can't find the right outfit and then bites off some random guys nipple? :LOL:



:confused:



Well I can. :mellow:
 

Vaughn_Lovah

Vaughn's Chin Fondler
Joined
Feb 27, 2003
Location
my mama
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
Mo doesn't apprieciate her Christmas present :(

*takes her Vaughn and Mo's and runs off to the closet*

:winner:
NUHNOOOOOOOOOOOO!!! :no:


You can have all of them but the gun one...:hmm:


*pets the "gun"* My preeeeeeeccciouss. :unsure:
nnooonono

I just gave you one Vaughn...and told ya all the stuff you could do with him ;)
Sooo...is Vaughn opposed to threesomes because I just can't tell Jack to leave. :shamefullyembarrased: Now that would be just plain rude. :hmm:
Nooope he loves em ;)

I sorta had to..... eeer test him out before I gave him to you :unsure:
 

SydB_JenG

Cadet
Joined
Mar 1, 2003
Location
USA, Virginia/Utah
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
Mo doesn't apprieciate her Christmas present :(

*takes her Vaughn and Mo's and runs off to the closet*

:winner:
NUHNOOOOOOOOOOOO!!! :no:


You can have all of them but the gun one...:hmm:


*pets the "gun"* My preeeeeeeccciouss. :unsure:
nnooonono

I just gave you one Vaughn...and told ya all the stuff you could do with him ;)
Sooo...is Vaughn opposed to threesomes because I just can't tell Jack to leave. :shamefullyembarrased: Now that would be just plain rude. :hmm:
Nooope he loves em ;)

I sorta had to..... eeer test him out before I gave him to you :unsure:
Buuut...But...you have your own Damn Vaughn! :mad:

Sheeesus now you have go and make mine all dirty Bobo. :blink: Grrrr...<_<


Now I have to wash him. :hmm:



:mellow:



Heeeeyyy...this could be fun. ^_^
 

nancee

Cadet
Joined
Feb 26, 2003
Location
from da hood
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
SydB_JenG said:
Vaughn_Lovah said:
Mo doesn't apprieciate her Christmas present :(

*takes her Vaughn and Mo's and runs off to the closet*

:winner:
NUHNOOOOOOOOOOOO!!! :no:


You can have all of them but the gun one...:hmm:


*pets the "gun"* My preeeeeeeccciouss. :unsure:
nnooonono

I just gave you one Vaughn...and told ya all the stuff you could do with him ;)
Sooo...is Vaughn opposed to threesomes because I just can't tell Jack to leave. :shamefullyembarrased: Now that would be just plain rude. :hmm:
Nooope he loves em ;)

I sorta had to..... eeer test him out before I gave him to you :unsure:
Buuut...But...you have your own Damn Vaughn! :mad:

Sheeesus now you have go and make mine all dirty Bobo. :blink: Grrrr...<_<


Now I have to wash him. :hmm:



:mellow:



Heeeeyyy...this could be fun. ^_^
it happens in the end...
 

nance

TUMS
Joined
Apr 18, 2003
SydB_JenG said:
nance said:
perverts. huh. :LOL:
You should talk. :rolleyes:


This is you:


*raises pitch* "Oh Sloane! You're such a sexy beast! I just want to eat all those beautiful chests hair off of you one by one..."


:mellow:
EAT???

maybe fondle... but eeeeeeeeeeeeat!?! :LOL:
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom