Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

Sark-Hot or Not?

Discussion in 'Alias Fun' started by TephieD, Mar 19, 2003.

?
  1. Hot

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Not

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Don't know

    0 vote(s)
    0.0%
  1. TephieD

    TephieD Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Location:
    Michigan
    ~What does everyone think of Sark?~
     
  2. Scarlet Crystal

    Scarlet Crystal Bibbity Rabbity

    Joined:
    Dec 30, 2002
    Location:
    Narnia
    i say... not. i prefer vaughn ;)
     
  3. TephieD

    TephieD Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Location:
    Michigan
    WHAT? HE IS SOOOOOOOOOOO HOT! vaughn's all right but Sark is SOOOOOOOO much hotter!
    *sighs*(over Sark's hottness)
     
  4. Chanel

    Chanel Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    HOTTTTTTT! BUT VAUGHN'S HOTTER! SARK S MORE CUTE! THERE BOTH FINE!
    sighs***for boths hotness
     
  5. Vaughn_Lovah

    Vaughn_Lovah Vaughn's Chin Fondler

    Joined:
    Feb 27, 2003
    Location:
    my mama
    eh hes not really hot to me. Vaughn is more what I like. mmmmhmmmm :P
     
  6. MVISAHOTTIE

    MVISAHOTTIE Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Location:
    PA
    NOT!!!!!! He is ugly! Vaughn is SO hot! :D
     
  7. Sarah

    Sarah Guest

    He's hot, but Vaughn is waaaay BETTER!!
     
  8. ILoveAliast2

    ILoveAliast2 Scout

    Joined:
    Mar 20, 2003
    i think hes hot but just cuz of his looks i think vaughn is much hotter and a better character just so you know
     
  9. syd_spy47

    syd_spy47 Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 27, 2003
    Location:
    Indiana
    Sark is hot. Vaughn is Hotter! :cool:
     
  10. Vaughn's girl_1

    Vaughn's girl_1 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 3, 2003
    Location:
    Vaughn's Bed
    I prefer Vaughn by a long shot :D , but Sark is really good looking.

    Eryn
     
  11. freelancer

    freelancer Captain

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Sark is sooooooooooooooooooooooooooooooo cute, and that accent makes him even hotter!
    Vaughn can look pretty darn good too, I think they're both hotties. But I think I prefer Will over
    both of them ^_^
     
  12. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    i think sark is hot but vaughn is just well he's hotter!LOL
     
  13. TephieD

    TephieD Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Location:
    Michigan
    Sark. He's Hot, He's Hot, umm....he's Hot. Oh yeah and I almost forgot that he's also.......HOT!
     
  14. Victoria King

    Victoria King Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    USA
    LOL!!!you like sark? would have never have guessed?!LOL
     
  15. TephieD

    TephieD Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Location:
    Michigan
    haha.funny.
     
  16. TephieD

    TephieD Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Location:
    Michigan
    haha.funny.
     
  17. shakila

    shakila Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 14, 2002
    Location:
    Quebec,Canada
    vaughn is way hotter.sark is pretty cute.
     
  18. AliasBabe12

    AliasBabe12 Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    ummm nooo
    i think sark is hot but Vaughn is so much HOTTER!!!!!!!
     
  19. alias8000

    alias8000 Rocket Ranger

    Joined:
    May 26, 2003
    I don't think Sark is hot (I seriously don't). I don't think Vaughn is hot ( I seriouly don't). I just think Sark and Vaughn look good.
     
  20. nancee

    nancee Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Location:
    from da hood
    okee i goota admit that sark is hot with his lil brit boy accent and all but vaughn is ten times hotter than sark....::drools at the thought of hot vaughn::....oh yeah
     

Share This Page