suomalaisia?

moi! mä vaan mietin et liikkuuks täällä paljo muita suomalaisia ku mä? :D oon frida etelästä ja mä oon ihan sairaan koukussa aliakseen ja kaikkeen siihen liittyvään!! et mun mielest olis kiva saada suomalainen keskustelu tänne kanss! (jos tääl on ketään..haha..;))
Fridolina
 
Ei täällä kauheasti suomalaisia ole, jos sua ei lasketa mukaan niin tiedän täältä yhden suomalaisen itteni lisäks.. Mutta eiköhän me jotain keskustelua saada aikaseks vaikka hiukan pienemmälläkin porukalla ^_^
 
Okay, sorry to break the pattern( :angelic: ), but I have a question for fridolina. When does Vaughn say this?

"Syd when I walked into your apartment. I saw you lying there, I thought oh god don't let me miss a chance to tell her how much I love her" -Vaughn to Syd
 
Mooi!
Ihanaa et alotit tällasen keskustelun! :D
ooksä fridolina nähny noit kolmannen kauden jaksoja?

Kiitti Tuulia et mainitsit tän paikan.. en olis muute kylläkään löytäny tän. :P
 
Eikös noita useaan kertaan tulleita viestejä voi poistaa? Viestin yläreunassa on muistaakseni delete-näppäin.. Mullakin kone temppuilee välillä, lähettää viestejä ennen aikojaan ja miljoonaan eri kertaan saman viestin joten sitä delete-näppiä tulee hakattua aika ahkeraan :lol:
 
i actually don't know when he sais this, i havn't seen the third season ( :banghead: ) but i read it at an alias quote-place and i thought it was cute...if he really hasn't said it i should remove it...but i hope he said it..:D

niin, elikkä! mainiota et tänne löysi ees joku!!! :D jee! ku noilla ruottalaisillaki on oma paikka, niin täytyyhän meilläki olla!! :D haha eihän me niitä huonompia voida olla... :P eli et ny vaan saatais vähä keskustelua käyntiin niin mä alotan ihan peruskyssärillä: kuka on suosikkihahmonne ja miksi?
mun on NIIN vaughn! hän on ihanin mies mitä tää maa kantaa!!! :rolleyes: ku se puhuu ranskaa niin mä melkeen itken..haha! ei mut se on mahtava. irinaki on kiva (ja tottakai sydney) mut MV on kyll ehdoton ykkönen!!!
niin ja kertokaa vielä mistpäin suomen maata ootte. mä ja mun systeri (pii_leena4ever) tullaan tammisaaresta..ihan kiva paikka kesäisin mutta talvisin täällä on hiljasta ku hautausmaalla...:D
 
ai niin, unohtu sanoo et oon nähny tk3 jaksoja, oonlataillu niitä koneelle, ja ne on ihan älyttömän hyviä ja jännittäviä!!! onks kukaan muu nähny niitä?
 
Lempihahmoa on paha valita kun mä tykkään niistä kaikista. Sydney tietysti on hyvä, Vaughn on niin komea, että sen perään ei voi olla kuolaamatta :woot: , Sark ja Sloane on ihanan ilkeitä, Marshall ja Weiss on niin hauskoja.. Ei niistä voi päättää suosikkia! :eek:

Jonkun verran oon nähnyt kolmoskauden ekoja jaksoja, latailin niitä mutta nyt on ollut sen verran kiirettä, että en oo noita loppupuolen jaksoja nähnyt, mutta tiedän kyllä mitä niissäkin tapahtuu.. Täysin spoilaantunut.. :D

Mä oon Keski-Suomesta, Jyväskylän lähettyviltä, mutta syksyllä varmaan siirryn Tampereelle..
 
fridolina said:
ai niin, unohtu sanoo et oon nähny tk3 jaksoja, oonlataillu niitä koneelle, ja ne on ihan älyttömän hyviä ja jännittäviä!!! onks kukaan muu nähny niitä?
Mä oon nähny kaikki tähän asti tulleet! Ja ne on MAHTAVIA!!! Mä en jaksais mitenkää odottaa ens jaksoo :(
 
Tuulia said:
Mä oon Keski-Suomesta, Jyväskylän lähettyviltä, mutta syksyllä varmaan siirryn Tampereelle..
Mä oon Porist.. :smiley:

Kiitti muute vinkist et niitä voi poistaa.. ei oo tullu enne mielee.. ja sitten niitähä voi kans muokat.. :rolleyes:
 
fridolina said:
i actually don't know when he sais this, i havn't seen the third season ( :banghead: ) but i read it at an alias quote-place and i thought it was cute...if he really hasn't said it i should remove it...but i hope he said it..:D

niin, elikkä! mainiota et tänne löysi ees joku!!! :D jee! ku noilla ruottalaisillaki on oma paikka, niin täytyyhän meilläki olla!! :D haha eihän me niitä huonompia voida olla... :P eli et ny vaan saatais vähä keskustelua käyntiin niin mä alotan ihan peruskyssärillä: kuka on suosikkihahmonne ja miksi?
mun on NIIN vaughn! hän on ihanin mies mitä tää maa kantaa!!! :rolleyes: ku se puhuu ranskaa niin mä melkeen itken..haha! ei mut se on mahtava. irinaki on kiva (ja tottakai sydney) mut MV on kyll ehdoton ykkönen!!!
niin ja kertokaa vielä mistpäin suomen maata ootte. mä ja mun systeri (pii_leena4ever) tullaan tammisaaresta..ihan kiva paikka kesäisin mutta talvisin täällä on hiljasta ku hautausmaalla...:D
OMG! :jump: MÄKI RAKASTAN KU SE PUHUU RANSKAA!!! AAA!! ze language of LuuuuuVV!!! :D

Eenivei. Vai Tammisaaresta.. mä oon ollu siel *moonta* kertaa ratsastusleirillä.. tai ainaki lähistöllä.. ja yks mun hyvä kaveri asuu siel..
ni oosaaksä ruotsii, ku siel päi suomenruotsalaisii asuu? ja sidu kan.. ja e finlandssvensk..
 
kiva anna att du joina vår suomaliset-keskustelu!! :D vitsi ihan oikeesti mikä yhteensattuma koko tää juttu!! haha. me vieläki emman kaa nauretaan.. pitää muistaa puhua samin kaa huomenna koulussa! niin eli sunki lempparihahmo on vaughn?? se on mun ehdoton suosikki.

uuh, and natalia. i found out that vauhgn sais it in sydneys dream when she *is* at the hospital..i think it's in episode 9...

tietääks muuten kukaan mix ens aliasjakso tulee vasta 23.5???? siihenhän on kaks viikkoo!! eiks se oo tullu nyt niinku kerran ´viikossa ABC:lla? nyt yhtäkkii on 3 viikon tauko kahen jakson välissä vai? :eek:
 
fridolina said:
kiva anna att du joina vår suomaliset-keskustelu!! :D vitsi ihan oikeesti mikä yhteensattuma koko tää juttu!! haha. me vieläki emman kaa nauretaan.. pitää muistaa puhua samin kaa huomenna koulussa! niin eli sunki lempparihahmo on vaughn?? se on mun ehdoton suosikki.

uuh, and natalia. i found out that vauhgn sais it in sydneys dream when she *is* at the hospital..i think it's in episode 9...

tietääks muuten kukaan mix ens aliasjakso tulee vasta 23.5???? siihenhän on kaks viikkoo!! eiks se oo tullu nyt niinku kerran ´viikossa ABC:lla? nyt yhtäkkii on 3 viikon tauko kahen jakson välissä vai?  :eek:
Mun lempparihahmoT on vaughn ja Sark. Molemmat komeita. Sark eniten siks koska se on niinku niin hemmetin ilkee mut silti nii rakastettava. :blush:
Ja onhan Syd myös kiva, mutta nyt kolmannella kaudella siit on tullu nii masentunu.. :(
 
fridolina said:
kiva anna att du joina vår suomaliset-keskustelu!! :D vitsi ihan oikeesti mikä yhteensattuma koko tää juttu!! haha. me vieläki emman kaa nauretaan.. pitää muistaa puhua samin kaa huomenna koulussa! niin eli sunki lempparihahmo on vaughn?? se on mun ehdoton suosikki.

uuh, and natalia. i found out that vauhgn sais it in sydneys dream when she *is* at the hospital..i think it's in episode 9...

tietääks muuten kukaan mix ens aliasjakso tulee vasta 23.5???? siihenhän on kaks viikkoo!! eiks se oo tullu nyt niinku kerran ´viikossa ABC:lla? nyt yhtäkkii on 3 viikon tauko kahen jakson välissä vai? :eek:
Oh, thanks! I just never paid much attention to that scene because it wasn't for real!
 
En tiedä minkä takia se esitysaika tällä kertaa vaihtu mutta nehän on heitelly vaikka kuinka paljon tällä kaudella, välissä on ollut useamman viikon taukoja kun kaikki isot palkintogaalat oli peräjälkeen eikä ne halunnut laittaa Aliasta kisaamaan ( ja häviämään katsojia) niiden gaalojen kanssa, mutta tähän finaalin siirtoon ei kai ole annettu mitään erityistä syytä.. Ja ens vuodeksi huhutaan, että Aliaksen esityspäivä siirtyis Amerikassa sunnuntaista keskiviikkoon, mutta se nyt on vaan vielä huhua..
 
No mulla on oikeastaan ihan sama minä päivänä se sieltä tulee. :smiley:

Mut ei se nii paljo ehkä sittenkää harmita että se on nii paljo "myöhäs". Ehdin vähä cool down..:D Oon ollu lähiaikoina nii obsessed että korvista pursuaa Aliasta..:smiley:
Näin jopa unta toissayönä että olin Ekaterinan lapsi ja että Vaughn oli mun veli.. :blink:
Mut sit taas kaikki mun unet on aika "erikoisii"..näin meinaa kans että mun jumppaopettaja syytti mua pesuaineiden syömisestä... :rolleyes:

Blääh! NIIN TYLSÄÄ!!Oon koulussa..haluisin kotii.. surprise surprise..:smiley:
Viel kaks tuntii!! :D


Ja kommer säkert ti Ekenäs på sommarn, fö ja ska me Sami på en "hevoskuiskaus"-kurs..men de e int ännu helt säkert..ha inte äns anmält ännu..:smiley:

Anyway, hyvää päiväjatkoa kaikille! ;)
 
Vad? Talar vi svenska här? :lol:
Itku kun mä en ikinä muista uniani. Tiedän herätessäni, että näin unta Aliaksesta, mutta en muista siitä yhtään mitään..
 
Tuulia said:
Vad? Talar vi svenska här?  :lol:
Itku kun mä en ikinä muista uniani. Tiedän herätessäni, että näin unta Aliaksesta, mutta en muista siitä yhtään mitään..
Jep. Vi tala lite svenska. Suomenruotsalaisia katsos.. ^_^

En mä sittenkää jaksa odottaa kolmee viikkoo!!!
MULLA ON VIEROITUSONGELMIA! :angry:

Enää 13 päivää!!! :D (mä lasken päivät.. kai mä oon sit oon hullu... :rolleyes: )
 
mullaki on vieroitusoireita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 PÄIVÄÄ!!!!!! miten niin kauan voi odottaa????????????? varsinki ku on nähny trailerin missä vaughn sanoo rakastavansa sydiä!!!!!!!! omg omg! :woot: :woot: :woot:

du måst sen ilmottaa om du kommer tammisaareen.. :D

juu määki näen unta aliaksesta aina sillon tällon!!! oon aina yhtä dissappointed ku mä herään! (n) vähä hyvä et ne tekee neljännen tk:n!!! mun sisko sano et niillä on jenin kaa sopimun vuoteen 2006, toivottavasti mr Vartanillaki on niin pitkä sopimus..he is SO hot! sark ei oo yhtään niin hot ku vaughn. mä tykkään sarkin hahmosta, mut se näyttää paljo lapsellisemmalta ku vaughn... :P
mun lempparijakso näistä uusista on ku syd sanoo sen "we'll find eachother"-jutun. se on niin ihana kohtaus...:D
 
Back
Top