suomalaisia?

Mä oon ihan samaa mieltä että niitten kirjottajien on oman turvallisuutensa vuoks aika terveellistä pistää onnellinen loppu.

Niin, tai muuten meidän puruoperaatio lähtee käyntiin :devil: :lol:
 
Sitä ei koskaan tiedä.vielä ei edes ole varmaa,että tämä on viimeinen kausi.katsoin Nocturne jaksoa torstaina.Outo jakso,aliaseksessa on nyt kolme kovin merkillistä jaksoa präkkäin.seuraava on kai vähän normaalimpi.Sydneyn hourailu Jackista ja Vaughnista oli sydäntäsärkevää,kumpikaan ei todellisuudessa yrittäisi vahingoittaa häntä.
 
Mä oon ainakin tykännyt neloskaudesta tähän mennessä :D Just hyvä. Nocturne oli kyllä vähän "outo", joo, mutta mun mielestä hyvällä tavalla. Ja Jen näytteli ihan tajuttoman upeesti.
 
ulkona sataa lunta,talvi tulee! Tylsää! viimeisin aliaksen jakso oli tosi hyvä,sydney ja Nadia yhdessä tehtävää suorittamassa jatapppelemassa.Sydney haukkumassa sloanea,kertomassa kuinka paljon hän vihaa työskentelyä murhanhimoisen psykopaatin kanssa,vai miten se meni?
Jopa Sloanekin oli lopussa valmis siirtämään hänet toiseen yksiköön,vai oliko? Sloanesta ei koskaan tiedä.
 
Ihanaa kun tulee talvi! :D Ehdottomasti paras vuodenaika, kaikki peittyy niin kauniin lumikerroksen alle ja saa kaivaa vaatekaapista lämpimät villapaidat esille..
 
mä en hirveesti tykkää talvesta ku pitää palella KOKO ajan :lol: :frozen: ... oon kyllä enemmän kesä ihminen. niin, mä tykkäsin paljo kyllä neloskaudesta! nocturne oli outo, mutta kummiski hyvä. oudolla tavalla hyvä. :smiley: ja erilainen. kivaa. ja hyvä idea koko se sekoilu.
 
Taas uusi suomalainen tänne... Polvijärveltä(Joensuun läheltä, jostain korvesta) olen.

Tiivistelmä mielipiteistäni parin viime jakson ajalta.

Sydney haukkumassa Sloanea oli vähintäänkin hienoa. Ihmettelin tosin kun Sloane ei karjunut "Out! Get out!!", mutta tajusin sitten että eihän se voi.. Se on nykyään niin pehmo, kun se on epävarma isukki ja kaikkea... :lol:

Sark oli viime jaksossa pelottavan tunteellinen ja Sydney veti Laurenin maineroolin selvästikin hiukan yli(puri huulen auki, mikä yllätti jopa miekkosen itsensäkin), mutta osoittihan piru loppujenlopuksi olevansa sanojen mittainen mies. ✌️

Paras hahmoista on hyviksistä Marshall(muistuttaa minua, innostun selittämään joskus liikaa ja jonkun on tökättävä oikealle raiteelle.. Ja pelastus oli huvittava.) ja pahiksista.. Suit and Glasses(en muista oikeaa nimeä. Taisi se sarjassakin vaihtua yhdestä toiseksi.)

Muttah.. Siinä kai kaikki. Kiva tietää etten ole yksin täällä.

Edit:
Spoilatkaa poies. Olen itkenyt uutisia niin monet kerrat että.. "It's just TV show!" ei auta asiaa.. Alias on osa elämää, kun siihen koukuttuu.
 
Heh en oo pitkään aikaan tännekkään kirjoittanu... huh...ompas taas ollu jänskät jaksot ja kiva kun Sark on taas kuvioissa :D
 
Kukaan ei näytä olleen täällä vähään aikaan.Viime viikon jakso oli tosi hyvä! marshall sankarina vaihteeksi.Hyvä että hän sai Sydneyn ulos arkusta.Ja se "Nimeni on Bristow,Jack bristow" esitys,huvittavaa!
Kaiken kaikkiaan hyvä jakso.
Se oli jakso oli myös hyvä,missä sloanen epäiltiin perustavan Allianssia uudellen.Olin hetken ihan varma että hän oli taas paha.ja Jackin ilme,kun Nadia pelasti hänet."huh..mitä tapahtuu? en ymmärrä" tai jotain semmoista.
 
Nää uusimmat 4. kauden jaksot on ollu kyllä superhyviä :smiley: Nightingale etenkin sai mut hyppimään ihan liian intona.
 
Viime viikon jakso oli myös hyvä.Mikä Vaughnia oikein vaivasi? paha agentti-tyyli ei sovi hänelle.Etsi isäänsä,vaikka tämä oli ollut kuolleena jo vuosia.vaughn on pahasti eksyksissä.Tajusi sen onneksi itsekin jakson lopussa.
Ostin muuten neljännen kauden dvd:nä,nyt voin katsoa tulevia jaksoja etukäteen!
 
terve terve suomalaiset ja onnellista uutta vuotta! tuokoon se mukanaan vielä enemmän alias-katsomista ja fanittamista kuin edelliset vuodet!! :lol:
nyt tämä tyttö menee nukkumaan. :smiley:
 
Voi kun Vaughn oli sulonen kun kosi Sydneytä :blush: mut täytyy tästä jaksosta sanoa, että ne olis saanu paljon jänskemmän aikaseksi helposti tai edes olis voinu loppuun pistää cliffhangerin, että kaikki varmasti kattoo mitä tapahtuu ens torstaina, enn sitä pää cliffhangeria!
 
miten tää voi olla luokiteltuna "hot topic"-iks, kun viimeinen post on viides päivä helmikuuta?! :D oon ollu poissa AA:lta aika kauan kun on ollut hirveesti stressii kaiken maailman asioiden kaa, mut nyt oon takas! vieläkö henki pihisee suomalaisessa aliasjengissä? :P
 
Mä meinasin kommentoida jotain tosi blondia äsken, mutta onneksi sentään en ehtiny :P
Mut kui ei tääl käy ketään? Ihan tylsää... mut siis mitäs ootte puuhaillut kun Aliasta ei oo tullu?
 
No onneksi telkkarista tulee paljon muitakin hyviä sarjoja ;) Ja koulu pitää ennen kesää todella kiireisenä, joka päivä pitäisi olla tentissä ja palauttaa esseitä sinne ja tänne :(
 
OMG!! :D How did you find that thing? Luckily it's from the 1980s when everyone looked stupid.
I should go and find some swedish music video for us to see ;)
 
Back
Top