suomalaisia?

Danté said:
woow, that's such a sweet thing to do!! ;) i bet he'll be really happy. how romantic! (y) (gees, i want to know that many languages too! how is it that he knows all of them??)

SUOMI ROCKS!
frippe
 
well ... we live in Belgium ... Belgium is split in 2 halfs; a Flemish one and a French one ... when you live in Flanders you get a lot of languages at school: Dutch, French, German and English... He lives in Brussels, the capital of Belgium, so he has 2 "maternal languages" (well... the flemish people in brussels speak flemish and french, the french people only speak french ...)
in highschool you can study this thing called "classical languages" so then you get dutch, french, german, english, latin and greek (well... for languages that is, other courses are like maths, biologie, fysics, religion etc)
that's what he studied in high school (i didn't really mention latin and old-greek because those are languages people don't really use anymore)
now he's at university where he's studying translator german-russian... last summer he went to finland with a friend where they hitchhiked for 3 weeks
in april he went to moscow with school and got to know a finnish girl with whom he's chatting a lot so his finnish has become really good
i don't know where he picked up swedish ... i'll ask :smiley:

but it's not that fun ... he pisses me off when he talks to me in russian or finnish 'cause i don't understand it :angry:
 
that's so cool!!! he's like an cia-agent, knowing all those languages.. :D :Ph34r:
are you sure he's not an agent? :D:D haha.. (been watchin alias way too much!:P)
(btw, is tehre anything called TOO much alias?? i don't think so..:D)
 
:eek: SIIS arvatkaa mitä mul tapahtu!!!
Yks tyttö pisti mut sen messenger listaan ja mä luulin et se oli Frippen pikkusisko.
MUTTA; mä aloin ihmettelee ku se kokoaja puhu antti tuiskusta ja skitsos ku mä sanoin etten pidä siitä.
no anyway, sit tänää se pisti kuvas kehii, ja aloin ihmettelee et kui vanha se on. se oli 11. :confused:
mä olin sit et no mist mä sut tunnen? ja se ei tienny ittekkää. mä kysyin sit miks sä pistit mut sun listaas ja taas en mä tie.
mä poistin äkkii sen mu listalt mut voi jessus.


:blink:
 
Mäkään en tykkää Tuiskusta.. Huono laulaja, joka nyt sattu pärjäämään kisassa kun on tyttöjen mielestä söpö...
 
Tuulia said:
Mäkään en tykkää Tuiskusta.. Huono laulaja, joka nyt sattu pärjäämään kisassa kun on tyttöjen mielestä söpö...
olen 100% samaa mieltä! se pärjäs vaan koska 11-13 vuotiaiden tyttöjen mielestä se on "niiiin söpö" (NO HE'S NOT!) :P :D
 
Se on espanjalainen jalkapallon pelaaja, Raul.. Todella komea ilmestys (y) Samperin Portugal tiputti Espanjan eilen pois jatkosta EM-kisoista.. :angry: Kattooko kukaan teistä jalkapalloa?

ETA: Tein itelleni uuden avatarin kun vihdoin opettelin animoimaan noita.. Raulkin löytyy sieltä muiden komeiden miesten seasta.. :D
 
mä seuraan vähä em- kisoja, ja kannustan juokkueita seuraavassa järjestyksessä:
*hollanti (paras joukkue=))
*portugali (nuno gomes no#21 = hot)
*italia (cannavaro no#5 = kiva)
*englanti (beckham. kukas muukaan.)
*ruotsi (vain ja ainoastaan larssonin takia)
*espanja (ihan hyvä muuten vaan)

*muut...

liittykää jalkapallokeskusteluun!
:Ph34r: pii :Ph34r:
 
Beckham! :eek: :blink: Voiko maa ärsyttävämpää miestä kantaa päällään.. Tai no Luis Figo pääsee jalkapalloilija-osastolla erittäin lähelle.. Kaksi miestä, joita mä inhoan sydämeni pohjasta...
Hollanti on Espanjan ohella toinen suosikeistani mutta näytää pahasti siltä, että senkin matka tyssää heti alkuunsa.. (n)
 
munki mielestä becks on aika yliarvostettu...=/ tai no, onhan se taitava pallon kanssa, mut henkilönä se kyll ärsyttävä. täytyy myöntää. :P
mut ei se ruma oo..:D hehe.

kattoks kukaan muuten conan o'briania ku se puhu suomesta??? :D vitsi se oli hauskaa!!!
 
alcyone said:
:eek: SIIS arvatkaa mitä mul tapahtu!!!
Yks tyttö pisti mut sen messenger listaan ja mä luulin et se oli Frippen pikkusisko.
MUTTA; mä aloin ihmettelee ku se kokoaja puhu antti tuiskusta ja skitsos ku mä sanoin etten pidä siitä.
no anyway, sit tänää se pisti kuvas kehii, ja aloin ihmettelee et kui vanha se on. se oli 11. :confused:
mä olin sit et no mist mä sut tunnen? ja se ei tienny ittekkää. mä kysyin sit miks sä pistit mut sun listaas ja taas en mä tie.
mä poistin äkkii sen mu listalt mut voi jessus.


:blink:
W-E-I-R-D!!!!! :blink:
 
Hyvää juhannusta! Teittekö jotain erityistä vai löhnäsittekö kotona kuten minä? :rolleyes: Mutta ei ulos voi mennä kun siellä sataa kaatamalla..
 
joo hyvää juhannusta kaikille multaki!!! (vaikkakin vähän jälkikäteen..:P)
arvatkaa mitä mä tein? MÄ OLIN TÖISSÄ!!!! vitsi se oli vähä ärsyttävää ku kaikki kaverit oli joissaki bailuissa saarilla ja mää sit siinä kyyhötin jossaki jätskikiskassa! sit ku mä vihdoin pääsin sieltä nii me nyt vähä huinailtiin ympäriinsä parin kaverin kaa ennenku mentiin kattoon leffaa. arvatkaa sit kuka joutu töihin taas lauantai aamuna?? :angry: olin nukkunu ehkä 3 tuntii koko yön aikana ja sit piti istuu aj myydä jäätelöä kesän vilkkaimpana päivänä. mä olin pyörtymäisilläni ku vihdoin pääsin kotiin.
että sellasta. kiva juhannus. noot.

tietääkö muuten kukaan mistä voi ostaa alias tk2-dvd-boksin suomesta?? ku me emma-saran kaa mailattiin free record shopille (sielt me ostettiin tk1) ja ne väitti et tk2 ei ilmesty suomeen yhtään. mut sit yks mun kaveri kuitenki sano et sen voi hankkia jostaki tampereelta tai jotain, en tiie. eli, onko se vai eikö se oli tullut suomeen ja jos ei, niin tuleeko se tulemaan? (meni monimutkaseks :blush: )
 
Mulla oli sentään lauantai vapaata mutta perjantaina ja sunnuntaina oli töitä. Eipä viihtinyt niiden jälkeen sitten lähteä mihinkään, varsinkin siinä sateessa.

Kakkoskauden DVD:stä en tiedä mutta ootteko käynyt kattomassa cdon.com:ista? Siellä on ykköskausi ja varmaan hankkivat sen toisenkin kauden. Tiedä sitten millon mutta kuitenkin..
 
Back
Top