suomalaisia?

Hei! Kiitos tervetuloa toivotuksistaEi koulua tänä vuonna,yes! Valmistuin merkonomiksi viime keväänä ja nyt ihmettelen mitä seuraaavaksi,töitä varmaan pitäisi löytyä ennemmin tai myöhemmin.miten jotkut teistä ,Tuulia ja muut,ovat voineet jo nähdä neloskauden,oletko käynyt Amerikassa tai jotain? Ostan ehkä Aliaksen neljännen kauden dvd.nä marraskuussa,tai sitten en,katsotaan nyt.
 
sen voi nähä sillee et sen hommaa netistä ja kattoo koneella. täten pysyy kärryillä täällä. ;) sitä paitsi mä en pysty odottaan aliasta. jos jaksoja on, ne on pakko kattoo. moneen kertaan. :smiley:
hyyi ei oo mukavaa ku talvi tulee!! mä oon sellanen ikuisesti paleleva kalikali :frozen: ihminen niin ei oo kivaa...ostin tänään tosi lämpimän huovatun hatun suojatakseni itteäni. :lol:
 
Käytin hiukan laittomia keinoja jaksojen saamiseksi :angelic: Latasin jaksot siis netistä, mutta ei siitä sen enempää kun AA:n säännöt kieltää keskustelun laittomuuksista ja olen sentään moderaattori ;)
 
Oh,I see! Katsoin tämän kauden kolmatta jaksoa,kauhea totuus, eilen.Ihan ok,vaikkain en ihan ymmärtänyt mitä tietokonetta ne siellä etsivät.Jack ei tietenkään kertonut Nadialla totuutta Irinan "murhaamisesta" joskus tyydyttävä valhe on parempi ,kuin kauhea totuus"noinkohan? jack näytti merkilliseltä jakson lopussa,surulliselta tai vihaiselta,katsellessaan Sydneä ja Nadiaa lasin takaa.
Muuten,kävin kansalaisopiston englannin keskustelukurssilla.kerroimme vähän itsestämme ja mitä osaame jo englannista ja mitä emme niin hyvin.Ihan mukavaa.
Käyn myös venäjän alkeiskursilla.Se on mielenkiintoista,ehkä vähän vaikeaa.
 
se jackin ilmeen syy selvinnee kauden myötä ;).
mä luen italiaa! son maailman paras kieli, ehdottomasti!
(ja sit koulus vielä saksaa :smiley: ja ranskaa :( ja tietty ruotsii suomee ja enkkuu. mut mikään ei italiaa hakkaa!! )
AAAAAH 5 PÄIVÄN PÄÄSTÄ ALIAS S5 ALKAA!!!!
 
Varmaankin.Millainenkohan viides kausi mahtaa olla? Toivottavasti se on hyvä.Eikä sarjan viimeinen.Minä luin italiaa lukiossa,se on kaunis kieli.en vain muista enää muuta kuin buon giorno,un gelato,por favor,hai francobolli?
 
Mä opiskelen yliopistossa englantia pääaineena. Yläasteella ja lukiossa tuli tietysti luettua saksaa ja ruotsia ja meinaan niitä jatkaa täälläkin. Jos vaan kursseille mahdun niin otan mukaan vielä espanjaa ja latinaa.

Viides kausi vaikuttaa kyllä näin etukäteen aivan kammottavalta. Toivottavasti ei ole yhtä raskas pettymys kuin 4. kausi..
 
mä tykkäsin neloskaudesta! siinä oli paljon hyvää. musta vitoskaudesta vaikuttaa tulevan pettymys, ainaki kaikkien huhujen mukaan. lähtökohta ei kovin valoisalta näytä.
 
Tämä kausi vaikuttaa ihan hyvältä,ainakin tähän asti.Seuraavasta en tiedä,Sydneyn näyttelijän raskaus,ei toimintakohtauksia,voi tehdä kaudesta vähän tylsän.Ja kukohan vihollinen on tällä kertaa? Ovatko Irina ja Nadia ollenkaan mukana?Kävin taas eilen venäjän tunnilla, opin muutaman sanan lisää.esimerkiksi dobri vienski,hyvää iltaa,ja doma,kotona.Tai miten ne sitten kirjoitetaankaan.
 
En tiedä kuinka spoilaantuneita ihmiset ovat, mutta laitan nyt tuon vastauksen Irinan ja Nadian tilanteesta piiloon..

Nadia ei ole mukana yhdessäkään jaksossa. Irinan tilanteesta en ole aivan varma( tietääkö kukaan muu?), mutta siinä on varmasti taas esteenä Lenan palkkavaatimukset. Jos Irina ensi kaudella näkyy niin kyseessä on varmasti taas vain pari jaksoa.
 
Heiii onhan täällä suomalaisillekin aihe :smiley: Mä melkein en huomannut. Joo. Ilmotanpa tässä vaan olemassaolostani.

Oii, ja pakko sanoa tuosta Mian mukanaolemisesta.. Siitä voi lukea täältä.
 
Tervetuloa minunkin puolestani.Porukka keskustelee Aliaaksen viidennen kauden aloitusjaksosta,tuolla,kuulostaa merkilliseltä.Onkohan vaugh todella kuollut.No,näen sen sitten vuoden päästä.Neljännessä kaudessa näyttää olevan hyviä ja huonoja jaksoja.Katsoin kolmatta kautta dvd:ltä,se on loppujen lopuksi aika hyvä.Kävin taas venäjän tunnilla eilen.
 
Hei joo :smiley: multakin jäi tää topicci jotenkin etten melkein huomannu.
Meitä suomalaisia on aika monta täällä! just hyvä.
 
ooi ihanaa juttua miasta! hyvä hyvä nyt taas koheni mieliala huomattavasti! huh. huh.
ja lena tekee kuulemma ainaki 2 tai 3, jotku jopa sanoo et 6 jaksoa tänä kautena eli ihan positiiviselta siltä kannalta näyttää.
which is more than you can say about vaughn. :sadangel:
 
^ Ei tota Michaelista kait varmasti tiedä :thinking: Mä yritän ajatella positiivisesti. Kyllä se vielä tulee takas! Joo. Pakko.
 
Ovatko kaikki suomalaiset spoilaantuneet viidennestä kaudesta? Voidaanko jutella kaudesta ilman piilotuksia?..

Minä olen jo luovuttanut Vaughnin suhteen :( Ja vaikka mies sarjaan palaisikin ( vain pariksi jaksoksi!) niin ei se tuntuisi enää samalta. Jos fanit eivät olisi suuttuneet niin kauheasti Vaughnin tappamisesta niin miestä ei varmasti edes houkuteltaisi takaisin sarjaan, edes pariksi jaksoksi..
 
Mä oon ainakin ihan täysin spoilaantunut :lol:

Mä en oo luovuttamassa Vaughnin suhteen :smiley: Koska vitoskausi on aika varmasti viimeinen, mä luulen, että se saataisiin takas vikoihin jaksoihin. Sydille ja Vaughnille on PAKKO saada se onnellinen loppu, tai mä meen ja puren kirjottajia.
 
Mä oon ainakin ihan täysin spoilaantunut :lol:

Mä en oo luovuttamassa Vaughnin suhteen :smiley: Koska vitoskausi on aika varmasti viimeinen, mä luulen, että se saataisiin takas vikoihin jaksoihin. Sydille ja Vaughnille on PAKKO saada se onnellinen loppu, tai mä meen ja puren kirjottajia.

Joo siis hei. Me ei Mintun kanssa nyt ainakaan vielä luovuteta mihinkää. Mä oon ihan samaa mieltä että niitten kirjottajien on oman turvallisuutensa vuoks aika terveellistä pistää onnellinen loppu.
 
Back
Top