suomalaisia?

fridolina said:
totta!!!  :woot:  kiva ku tulee lisää suomalaisia!!

lempijakso ja -hahmo?
[post="1027060"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Noin nätisti kun esitit kysymykset, ihan pakko vastata ;)

Pilot ja Sark. MWUAHAHA.

Heipsan. :D Enpäs edes muista josko olen tähän threadiin ennenkin törmäillyt mut jos en, niin, no nyt olen.
 
Outoa kyllä, mutta mulla ei ainakaan ole lempijaksoa.. Ovathan ne kaikki melkoisen hyviä, eikö totta?
Lempihahmo.. Hmm.. Vaughn säväyttää joka kerta ruudussa mutta myös Mr Sarkissa on jotain kiehtovaa..
 
joo sarkissa on kyllä sitä jotain kiehtovaa..täytyy myöntää.. mutta mä oon kuiteski s/v-shipperi ikuisesti.. ;) ne on niin täydellisiä toisilleen. :love:
 
fridolina said:
joo sarkissa on kyllä sitä jotain kiehtovaa..täytyy myöntää.. mutta mä oon kuiteski s/v-shipperi ikuisesti.. ;) ne on niin täydellisiä toisilleen.  :love:
[post="1037514"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

frida mä en tajuu miten sä, s/v shipperinä, voit tykätä sarkista ja sanoo et se kiehtoo sua. mee nurkkaan häpeämään, siskoni. :angry:
 
mä tykkään sarkista, mut mä EN halua et se on sydneyn kaa...siinä on suuri ero! sark on sillee sopivan paha, ja sill on IHANA brittiaksentti!!! :blush: :D
onko kukaan samaa mieltä?
 
Hei!!!!
Kiva että täällä on muitakin suomalaisii, mäkin luulin olevani ainut!
Oon 100% koukussa Aliakseen ja mun lempparihahmot on Sark ja Sydney... :blush:
 
fridolina said:
mä tykkään sarkista, mut mä EN halua et se on sydneyn kaa...siinä on suuri ero! sark on sillee sopivan paha, ja sill on IHANA brittiaksentti!!! :blush:
[post="1045986"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
Pahikset on aina kiehtovampia kuin hyvikset. En mäkään halua, että Sark ja Sydney yhdessä olis, mutta kyllä se brittiaksentti aina seksikäs on.. ;)


SecretSark said:
Hei!!!!
Kiva että täällä on muitakin suomalaisii, mäkin luulin olevani ainut!
[post="1046006"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
Teretulemast SecretSark, kiva kun tulee lisää porukkaa.. Mistäs päin Suomea olet?
 
brittiaksentti voi olla seksikäs. mut ei ku se on sarkilla ku sark näyttää niin kersalt ettei mitn rajaa... -_- voi marraskuun synkkä ilma ja arki potkii päähän...onks kukaan muu samas vaihees?
 
Täällä on taas ollut kauhean hiljaista.. Tulin vaan toivottamaan kaikille oikein hyvää joulua ja uutta vuotta! :tree:
 
Hei kaikki!

Toivottavasti täällä liikkuu vielä suomalaisisa! :smiley: Mä olen kyllä lukenut tätä foorumia, mutta en ole kirjoittanut, nyt päätin aloittaa :D


t. Venla
 
Moi Venla!

Minä liikun täällä ja pii-lena4everkin tulee aina välillä vastaan mutta muita en olekaan nähnyt pitkään aikaan.. (n) Kiva kun tulee lisää suomalaisia :smiley:
 
hei! mitäs kaikille kuuluu? mulle ihan hyvää paitsi et väsyttää aika lailla ku oon joutunu valvomaan mun äsken leikatun koiran kaa...onneks on vielä sunnuntai niin ehtii relata vielä vähä ennen ku uus stessiviikko alkaa... :thinking:
ketkä kaikki on jo kattonu neljännen tuotantokauden jaksoja? :woot: ne on VÄHÄ hyvii!!!! :woot: :woot: :woot:
ja tervetuloa venla, mä oon emma aka pii! :lol:
 
Mä oon kattonut 10 ekaa jaksoa, 11 löytyy mutten vielä oo ehtinyt kattoa sitä.. Musta ne jaksot on ollut huonoja, paljon huonompia kuin 3. kauden jaksot ( joista mä itseasiassa tykkäsin!) Aliaksesta tuntuu olevan puhti kokonaan pois ja alkupään typerät jaksot, jotka ei liittynyt toisiinsa mitenkään melkein ajoivat mut pois koko sarjan parista.. Sydneyn ja Vaughn välisestä loistavasta kemiasta ei ole mitään jäljellä ja nyt tunketaan vaan koko ajan nenän eteen jotain Wadiaa, ei kiitos!! :angry: Ainoa mielenkiinnon ylläpitävä juttu on Sloanen ja Jackin touhuilut, toivottavasti ne on tehnyt jotain todella kamalaa!!!
 
:shocked:

TÄS ON SPOILEREITA ET ÄLKÄÄ LUKEKO ELLETTE HALUU TIETÄÄ MITÄÄN NELJÄNNESTÄ TUOTANTOKAUDESTA!!!!!














mä oon tykänny hirveesti s4:sta tähän asti!! ja mä oon kattonu kaikki 11 jaksoo. joo siis joo, se on tosi ärsyttävää ettei ne oo saanu aikaseks melkein yhtään hyviä s/v - hetkiä, mutta toivottavasti niitä tulee, ja nehän kyl sopi et ottaa rauhassa mut it's like come on kui vaikeeta se voi olla!? niitten suhde ei oo nyt about jaksosta 5 eteenpäin kehittyny mikskään! hyvä jos ne vaihtaa pari sanaa yhes jaksos! et mä en oikein tajua et mitä tässä odotellaan? ja onks se todella niin vaikeeta sanoo ne 3 pientä sanaa toisilleen...syndeyllähän melkein on ollu enemmän romanttista toimintaa sarkin kanssa :puke: (10. jakso eiks ollu mis ne oli sil missionillä?) ja jopa anna espinosan kaa siel kaupas mis se kopeloi sydneyä! mä olin sillee et :wft: ! mut kyl se s/v action toivottavasti tulee nytte enemmän pikkuhiljaa, ja onhan ne ainaki yhdessä... :rolleyes:

mä rakastan wadiaa, se on tosi hyvä lisäys sarjaan, et mua se ei häiritse pätkääkään et sitä on, päinvastion mä tykkään siitä tosi paljo!

oon samaa mieltä sun kaa siitä, että tässä tuotantokaudessa ei oo ollu samalla tavalla yhtenäistä juonta, vaan ainaki alussa ne oli vähä irralliset ne jaksot. mut nyt viime jaksois siihen on tullu juonta, varsinkin ku jack ja sloane nyt juonitelee jotain yhdessä... :Ph34r:

mut aliaksesta ei oo mun mielestä ikinä ollu puhti pois, ei ennen eikä nyt, mä tykkään hirveesti s4:stä ainaki tähän mennessä! mut vähä lisää s/v toimintaa ei kyl tekis pahaa... :confused:
 
voi te ootte onnellisia kun ootte nähnyt 4.kauden jaksoja. mä en ole nähnyt niitä (n)

mutta oon kyllä lukenut juonia ja kattonut kuvia, joten spoilerit ei haitttaa mua.

wadia on musta ihan ok, ainakin mitä oon kuullu. weisskin ansaitsee jotain vipinää kun se on niin ihana -_-
 
pii_lena4ever said:
:shocked:

syndeyllähän melkein on ollu enemmän romanttista toimintaa sarkin kanssa :puke: (10. jakso eiks ollu mis ne oli sil missionillä?) ja jopa anna espinosan kaa siel kaupas mis se kopeloi sydneyä! mä olin sillee et :wft: !
[post="1266524"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​



kuulostaa hyvältä!!

:P :P
 
belladonna lily said:
kuulostaa hyvältä!!

:P  :P
[post="1271975"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

:lol: no mut ku se kopeloi! sit se oli niin hyvä ku sydney ei liikahtanukaan vaan sano vaan hiljaa mut tosi vihasesti et "get your hands off me." :cool:
 
Et ilmeisesti ole Sarkney fani, pii?

En mäkään niitä yhteen haluaisi, mutta kaikki kohtaukset missä ne on yhdessä on hauskoja. Kun ne vihaa toisiaan, tai Sydney ainakin Sarkia, kait. :P

Tän kauden viimeinen jakso kuulostaa muuten täydelliseltä!! :happydance:

En sano tässä enempää, jos joku ei ole lukenut niitä eikä halua tietää, mutta kaikki varmaan tietää? Vai oonko väärässä? ㊙️

siis palaavien roolihahmojen kannalta...
 
Back
Top