suomalaisia?

Mikä ihmeen WADIA???? Nadiako... Mun mielestä 4. tuotantokauden jaksot on ollu paljon parempia kuin kolmannen. Näissä jaksoissa on enemmän samaa tunnelmaa kuin 1. ja 2. kauden jaksoissa... Ja sitten kun vielä SPOILERI VAROITUS









Irina, Sark ja Will tulevat takaisin kauden finaaliin joka on upeat 90 min. pitkä! :smiley: Jee... Ja Katya tulee kohta takaisin!
 
Wadia tarkoittaa Weissia ja Nadiaa, samalla tavalla kuin Sarkney tarkoittaa Sarkia ja Sydneytä.

Ja tulevaisuudessa kannattaa käyttää ihan foorumin tarjoamaa spoilerin piilotuskeinoa ( missä spoileri pitää klikata esiin) jos postaa tulevien jaksojen tapahtumia. Ikävä kyllä satuin spoilaantumaan noista henkilöistä jo aikaisemmin mikä on suututtanut aivan hirveästi, yllätys olisi ollut mahtava jos en olisi tiennyt.. Eli ajatelleen tulevaisuudessa niitä, jotka haluaa säilyttää jännityksen! :smiley:

Aliaksen päätösjakso ei ole 90 minuuttia vaan tavallinen tunnin mittainen. Sen piti olla 90 minuuttia mutta kanava ei halunnut Aliasta American Idolia vastaan vaan heitti siihen taisteluun vahvemman sarjansa ( eli Lostin) ja vaihtoi Aliaksen päätösjakson esitysajan myöhäsemmäksi ja lyhensi sitä tuntiin..
 
JIPPII!!!

Luin juuri nelosen sivuilta, et alias jatkuu syksyllä!!! :D

Tarkkaa päivämäärää ei viä ollut. Kyllähän ton oikeastaan tiesi, mut aina mielessä kummitteli pieni pelko, et ne keksii siirtää se jonnekkin tammikuulle, se olis ollu hirveetä.

(y)
 
Aliaksen päätösjakso ei ole 90 minuuttia vaan tavallinen tunnin mittainen. Sen piti olla 90 minuuttia mutta kanava ei halunnut Aliasta American Idolia vastaan vaan heitti siihen taisteluun vahvemman sarjansa ( eli Lostin) ja vaihtoi Aliaksen päätösjakson esitysajan myöhäsemmäksi ja lyhensi sitä tuntiin..

Yh. Onko Lost mukamas jo suositumpi kuin Alias? Ei voi olla totta. Ihan itkettää. Taino, itkettää.

Btw: http://www.taideteos.net/vintage - Kannattaa käydä. *___*

Peeäs. Vark on parasta. <3333
 
Lost on ollut ihan alusta asti mieletön hitti ja voittanut Aliaksen mennen tullen katsojatilastoissa, kylläkin ihan ansaitusti. Aivan mahtava sarja, kannattaa katsoa kun tulee Suomessa ulos 2006 jos ei aikaisemmin saa jaksoja käsiinsä ;)
Muistaakseni tästä ei vielä ole puhuttukaan täällä mutta Aliaksestahan tilattiin viides kausi, joten vielä ainakin yhden kauden ajan saadaan siitä nauttia..
 
Täällä on ollut niin hiljaista... :( missä kaikki ovat?

Tietääkö kukaan koska aliaksen kolmoskautta voi ostaa suomen kaupoista? Kun eikös se englannissakin julkaistu toukokuun lopussa. Kun ei ole luottokorttia niin ostaminen netistä hankalaa ja hinnatkin on kalliita.


:poke:
(piti laittaa toi hymiö ku se on niin ihana)
 
eihän vielä edes saa s2 suomen kaupoist? me jahdattiin niitä mun siskon kaa vaik kui kauan ja kuulemma ne ei edes aio hankkii niitä kauppaan...et näin free record shopissa. en sit oo varma muista kaupoista, mut en oo nähny muuta ku s1 kaikkialla...et en oo varma tuleeko s2 tai s3 suomen kauppoihin laisinkaan! :S onneks ostettiin ne ulkomailta. et ei kovin hyvältä näytä, venla, ehkä kannattais hankkii luottokortti ja tilata netist. :console: (toiki hymiö on ihana)

tuleeko lost suomeen vasta 2006? no kylläpä on hidasta! ärsyttää asua näin kaukana... onneks on kesä ihana kesä. mä rakastan kesää... B)
 
Kannattaa ehdottomasti liimautua telkkarin eteen kun Lost alkaa. Lost pesee tällä hetkellä Aliaksen 10-0, sen verran loistavasta sarjasta on kyse :smiley:

DVD:tä kannattaa käydä kurkkaamassa vaikka cdon.com:ista
 
Kyllä aliaksen kakkoskautta saa suomesta, esimerkiksi tampereella anttilassa on ollut sitä koko ajan. oon nähnyt sitä myös stockmannilla ja gigantissa. Elektra julkaistaan suomessa heinäkuun lopulla niin ehkä se tulisi siinä samassa.

Aion kyllä katsoa lostia kunhan se täällä alkaa.

Mikähän on viimeisen tieto jatkuuko alias jenkeissä syksyllä vai tammikuussa? onko kukaan seurannut tarkemmin? Vaikken jaksoja näekään kuin suomen tv:stä, niin silti olen tapahtumia seuraillut.
Jatkuisi se alias jo!! :angry2:

-venla-
 
Jollen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt niin Aliaksen piti alkaa syksyllä mutta nythän Jennifer on raskaana eikä kukaan oikein tunnu tietävän mitä Aliaksen kanssa tehdään kun eihän Jennifer pysty vetämään niin fyysistä roolia kuin Sydney raskaana! ABC kai miettii josko Aliasta sittenkin näytettäisiin vasta tammikuusta mutta toisaalta nyt on liikkunut huhuja, että Jenniferin raskaus kirjoitettaisiin sarjaan mukaan joten siinähän tapauksessa filmaukset voitaisiin alottaa alkuperäsen suunnitelman mukaan ja Alias palaisi ruutuun syksyllä.. Tilanne taitaa olla vielä aika auki, että paha mennä mitään sanomaan.. Vastahan se neljäs kausikin loppui..
 
Hehhee! Vihdoinkin jottai mitä mää ymmärrän:smiley:

Siis joo nelosen sivuilla ja seiskan netti sivuilla :angelic: oli vaa et alias jatkuu syksyllä, muttei tarkempaa ajankohtaa :( sais jo alkaa...vieroitus oireet kovilla :blush:
 
Lisää suomalaisia :smiley: Tervetuloa ja toivottavasti viihdyt! Syksy varmistui vähän aikaa sitten viidennen kauden alkamisajaksi joten ihan kamalan kauan ei tarvitse odotella.. Suomessa tulee varmaan sitten neljännen kauden jaksot samaan aikaan kuin Amerikassa viidennen kauden..
 
Kiitokset :smiley:

Sais jo alkaa...liian kauan tauolla ollu jo, mut onneks on DVD:t keksitty (y) olen kattonu jo niin monta kertaa ton 3. kauden
 
3. kausi on kausista huonoin! :eek: hanki hyvä ihminen kaikki muut dvd:t, eli eka ja toka, varsinki toka, kausi ja kato kato kato, niin kauan ku odotat et uudet jaksot alkaa! (y) :D
 
heipsistä kaikille!
mä olen ihan uusi täällä, tai oikeastaan oon lukenut noita fan fictioita jo vaikka kuinka kauan, mutta nyt vasta sain aikaseksi rekisteröityä itteni tänne :D
niin ja mulla on aliaksesta 1&2 kaudet dvd:llä. ja jos se ketään enää auttaa, niin kakkos kauden tilasin amazonista, hyvin tuli perille suomi tekstitysten kanssa :D
ja olen, yllätys yllätys, myös suuren suuri Alias fani, ei kyllä enää millään jaksaisi odottaa että neloskausi alkaa täällä meillä, mutta toisaalta neloskauden alkaminen tarkoittaa syksyn tulemista, ja mä rakastan kesää, joten.... (n)
no mutta kuitenkin Alias alkaa, ja sehän on pääasia! :D
ja vielä tosta Jenin raskaudesta, vois olla aika tylsää toisaalta jos se kirjotettaisiin Aliakseen mukaan.. ei sillä, musta olisi aivan tosi hienoa jos Vaughn ja Syd saisi lapsen, mutta sitten Syd ei voisi enää toimia agenttina, ja sillon oikeestaan koko sarjan juoni menisi pilalle, jos Sydistä yhtäkkiä tulisi kotirouva... :smiley:
 
Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille minunkin puolesta! :D

Neloskausi alkaa suomessa 1.9. eli enään kaksi kuukautta, ei ihan sitäkään. Olenko mä ainoa joka laskee päiviä? Mutta täytyy koettaa nauttia kesästä, niin ehkä se aika menee nopeemmin.

Mun mielestä kolmoskausi ei ole huono, mutta 1&2 on parempia. Kakkoskausi on paras! Ja molemmat löytyy dvd:ltä, kolmonenkin kunhan tulee myyntiin.

mä oikeastaan haluaisin että sydney ja vaughn sais lapsen, mutta sydneyn pitäisi jotenkin jatkaa työtään samalla.
 
Moi! Päätin nyt tänne rekisteröityä ja pitäähän sitä heti tulla suomalaisia moikkaamaan:smiley:

Onneksi on enää kaks kuukautta. Ei meinaa millään jaksaa odottaa... Ja 3. kauden haluaisin jo kyllä ostaa, ei vaan vielä viitti kun se kumminkin halpenee niin paljon.
 
Ihanaa kun suomalaisia tulee lisää oikein urakalla!

Ei se kolmas kausi nyt niin huono ollut, neljäs kausi oli musta huomattavasti huonompi.. En oikein koskaan tajunnut minkä takia kolmannesta kaudesta tuli niin vihattu. Eihän se nyt yhtä hyvä ollut kuin 1 tai 2 kausi muttei niin surkea mitä ihmiset sitä haukkuu!

Jenniferin raskaudesta on paha sanoa.. Toisaalta haluaisin, että se kirjoitettaisiin mukaan mutta sitten toisaalta taasen Sydney vauvan kanssa tuntuu liian oudolta.. Saas nähdä mitä sen kanssa tehdään..
 
ei kolmas kausi munkaan mielestä huono ollut, ehkä 1&2 kaudet jollain tavalla oli parempia, mutta en silti kolmoskautta mitenkään vihaa tai mitään semmosta=)
uskoisin että useimmat ihmiset ei pitänyt 3 kaudesta Laurenin takia... :confused:
en itekkään Laurenista tykännyt,todellakaan, mutta tietysti se antoi jotain eloa Aliakselle, mutta silti näen Sydin ja Vaughnin yhdessä niin paljon paljon paljon paremmin kuin Laurenin ja Vaughnin :blink: Syd ja Vaughn forever! :D
niin ja vielä tohon vauvajuttuun, toivottavasti Aliaksen tekijät tekee hyvän ja oikean ratkaisun sen asian suhteen, mikä se sitten ikinä onkaan, Syd vauvan kanssa tai ilman....
 
pii_lena4ever said:
3. kausi on kausista huonoin! :eek: hanki hyvä ihminen kaikki muut dvd:t, eli eka ja toka, varsinki toka, kausi ja kato kato kato, niin kauan ku odotat et uudet jaksot alkaa! (y) :D
[post="1405169"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Kaupasta oli loppu 1ja2 mutta suunnitelmissa oli hankkia:smiley:

Jee alias alkaa kohta...no ei ny kuitenkaa ihan kohta, mut silti :D
 
Back
Top