suomalaisia?

Ilmeisesti se lapsi kirjoitetaan sarjaan. Mutta siihen tulee varmaan jotain "outoa" mukaan.

3. kausi oli monille varmaan aikamoinen järkytys. Kun kaikki oli käännetty ihan päälaelleen ainakin alussa. Se oli kokonaisuudessaan mielestäni synkempi, kun kaksi aiempaa kautta. Pitäisi vaan päästä vaan kattomaan sitä taas:/
 
Se 3. kausi oli jotenkin niin dramaattinen, mutta sehän piti ennustaa, ettei VAughnin ja Sydin suhde voi olla nii yksinkertainen. kaikissa kausissa on ollu joku koukku ja synkkä salaisuus, mut mä olettaisin et 3. kaudessa ne pisti munta, et niitä voidaa sitten selvitellä seuraavassa :D
 
Oli tää hieno päivä muuttaa hesaan kun heti ensimmäistä kertaa paikallisessa Alepassa käydessäni osu silmään naisasiakas Alias-paidassa. Oikein olisi tehnyt mieleni käydä onnittelemassa ja tarjota vielä kahvitkin. Mutta olin niin :woot: etten kyennyt edes liikkumaan saati puhumaan.

On se uskomatonta miten toisen Alias-fanin näkeminen lämmittääkään sydäntä...
 
Almukka said:
Ilmeisesti se lapsi kirjoitetaan sarjaan. Mutta siihen tulee varmaan jotain "outoa" mukaan.

3. kausi oli monille varmaan aikamoinen järkytys. Kun kaikki oli käännetty ihan päälaelleen ainakin alussa. Se oli kokonaisuudessaan mielestäni synkempi, kun kaksi aiempaa kautta. Pitäisi vaan päästä vaan kattomaan sitä taas:/
[post="1412617"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

vitoskautta on ennustettu kolmoskauden kaltaiseksi.... :blink:
mä toivon NIIN et siitä ei tuu sellasta, mä en kestäis toista "kolmosta".
luin et 5-kauden alussa sydney olis 6 kk raskaana ja et lapsi ei luultavasti olis vaughnin.

JOS tämä on tapaus, sarjan arvo laskee huomattavasti mun silmissä. se olis niin huono alku kaudelle, ja muutenki epäonnistunu juonenkäänne.

sitte vielä kysymys: ketkä kaikki täällä on nähny neloskauden? eli ketkä seuraa aliasta suomen telkkarista ja ketkä hankkii uudet jaksot...n.s "muita keinoja" käyttäen?? :sly: (ite kuulun tohon myöhempään ryhmään)
 
We're from Finland Lemon-Krumpitz. :smiley:

Itse en pysyt hankkimaan jaksoja mistään muualta, kuin telkkarista tai DVD:ltä. Eli en tiedä vielä mitään 4. kaudesta.
 
Lemon-Krumpitz said:
Can someone tell me what countries speak suomalaisia?
[post="1426454"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

well, actually it's just one country. :smiley: as almukka told you, it's finland. "suomalaisia?" means "finnish people?" :lol:
i find it quite amusing that we're such a hot topic here, at least now :lol: like now when i looked in the worldwide forum it was 3rd hottest topic! :D first australians, then french and then finnish! :lol: weirdness.. :D there aren't even that many of us. :smiley:

Itse en pysyt hankkimaan jaksoja mistään muualta, kuin telkkarista tai DVD:ltä. Eli en tiedä vielä mitään 4. kaudesta.

no, ainakaan sun ei enää tartte odottaa kauaa ku ne alkaa pian ne nelosjaksot täällä suomessaki! (y) ja se on hyvää katsottavaa... ^_^ mä tykkäsin hirveesti! :D ja fridolina kans. hyvää kannattaa odottaa.
 
Kuumuudella tarkoitti varmaan sitä, että kun topicit on aina tuoreusjärjestyksessä. Se mihin on viimeksi kirjoitettu on ensimmäinen jne. Tämä topic oli varmaan siellä kolmas..?

Olen nähnyt neljännen kauden, katsoin Amerikan kanssa samaan tahtiin, etten kauheasti sitten spoilaantuisi kun liikun täällä. Meinaan kuitenkin katsoa kauden uudestaan kun tulee Suomen telkkarista..
 
Olen nähnyt neljännen kauden, katsoin Amerikan kanssa samaan tahtiin, etten kauheasti sitten spoilaantuisi kun liikun täällä. Meinaan kuitenkin katsoa kauden uudestaan kun tulee Suomen telkkarista..

joo niin määki oon tehny. tulee oleen vähä skitsoo sitte ku kattoo samaan aikaan neloskautta suomen telkkarista ja vitoskautta amerikan tahtiin. :smiley:0
 
fridolina said:
joo niin määki oon tehny. tulee oleen vähä skitsoo sitte ku kattoo samaan aikaan neloskautta suomen telkkarista ja vitoskautta amerikan tahtiin. :smiley:0
[post="1430511"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

you betcha, iris
 
12 tuntia ja 41 minuuttia siihen kun alias tulee...mut en mä kyllä laske:D


Mut ny vähän kaduttaa se että olen nähnyt koko 4. kauden....:D
 
Hei! yksi suomalainen Alias fani lisää.olen Outi Raumalta.Minulla on Aliaksen kolme kautta Dvd:nä,aion hankkia neljännenkin. Outoa keskustella suomeksi! Pidän tosi paljon Aliaksesta.Lempihahmojani ovat Sydney,Jack ,Vaugh ja jopa sloane,rakastan vihata häntä.
Minulla on myös paljon englanninkielisiä Alias spin off kirjoja,onko kukaan lukenut niitä? Pidän myös Fearless kirjoista japaljon muistakin kirjoista,luen yleensäkin paljon.Kohta täytyy mennä katsomaan Aliasta.
 
tervetuloa myös mun puolesta! mä oon emma, tammisaaresta! :welcome: toivottavasti viihdyt hyvin!! vähänkös tää mein suomalaisfoorumi on ihan hot topic täs :D son hyvä.
mäki tykkään lukea. =)
täällä liikkuu myös toisinaan mun sisko, frida aka fridolina.
no mites on kaikilla lähteny syksyt käyntiin? mä tykkään alkusyksystä, se on raikas ja kaunis ja kiva. paitsi et meil on nyt koeviikot mikä ei sitte oo maailman ihanin asia mut minkäs sille mahtaa...pitää jaksaa.
 
Tervetuloa! Ja heissuli kaikille muillekin. Lieneeköhän tää suomitopicin nousu seurausta alkaneesta neloskaudesta...?

Onhan se vain kerrassaan mahtavaa että saadaan taas nauttia Aliaksesta, tuosta torstaipäiviemme piristäjästä. :P Voi tätä onnen määrää. Jepulis, nyt pitää vaieta ennen kuin innostun taas liikaa. -_-

Ja hyvinhän tässä on syksy käynnistynyt. Opiskelu painaa päälle, mutta eiköhän siitäkin selvitä. Huomenna taas kymmeneksi. Huoh... (n)
 
Koulussa on pitänyt kiirettä, tunneilla ei tarvitse paljon istua mutta kotitehtävät kyllä täyttää sitten jäljelle jääneen ajan. Muuten ei ole valittamista, mukava kun talvi tulee :smiley:
 
Back
Top