Svenskar?

Sydney CIA said:
Här en till svensk! Jag följer dock Alias på DVD då jag inte står ut med TV4as lååååååååååååååångsamma takt! Jag ser dock på TV4 nu för jag väntar på min Säsong 2 och 3 box ska komma.
[post="1214644"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

håller med dig....men vi är några som laddar hem o det går mkt snabbare än och köpa på DVD ^_^
 
Sydney CIA said:
Här en till svensk! Jag följer dock Alias på DVD då jag inte står ut med TV4as lååååååååååååååångsamma takt! Jag ser dock på TV4 nu för jag väntar på min Säsong 2 och 3 box ska komma.
[post="1214644"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Hello!! Kul kul med en till svensk.

Var bor du?
 
Kakan said:
håller med dig....men vi är några som laddar hem o det går mkt snabbare än och köpa på DVD ^_^
[post="1217147"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


Bra att vi skriver på svenska, så administratörerna inte blir arga över att vi gör olagliga saker... :smiley::smiley:

Nån som vet när säsong 3 behagar komma ut på DVD???
 
AliasFanSweden said:
Bra att vi skriver på svenska, så administratörerna inte blir arga över att vi gör olagliga saker... :smiley::smiley:

Nån som vet när säsong 3 behagar komma ut på DVD???
[post="1218164"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


den finns ju på dvd fast bara region 1...2 kommer nog till sommaren tror jag.. ^_^
 
Jag bor i torekov i skåne. Jag föredrar att köpa på DVD istället för att ladda hem, det är bättre kvalitet och man får extramaterial.

Alias S3 ska släppas på r2 2005-06-17 enligt discshop.se, jag kan inte vänta så jag köper på r1 istället - klarar mig utan svensk text. Har fått S2 nu, har kommit ifatt avsnitten som jag missat på fyran innan så nu är jag där jag började se S2 på fyran.
 
Sydney CIA said:
Jag bor i torekov i skåne. Jag föredrar att köpa på DVD istället för att ladda hem, det är bättre kvalitet och man får extramaterial.

Alias S3 ska släppas på r2 2005-06-17 enligt discshop.se, jag kan inte vänta så jag köper på r1 istället - klarar mig utan svensk text. Har fått S2 nu, har kommit ifatt avsnitten som jag missat på fyran innan så nu är jag där jag började se S2 på fyran.
[post="1220795"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


klart det är bättre kvalité på DVD jag har alla DVD boxarna!
men man behöver bara titta på datorn o vissa kan bränna på skiva....om man nu vill det ^_^
 
Kommer s3 till sverige i år?? :D
Följande är en löjlig fråga...
Hur uttalar folket här alias? Svenska/engelska?
 
_Jenny_ said:
Hejssan på er!
Jag är Jenny, en till här som talar svenska ;)
Jag är från Finland men jag talar hemma svenska.
[post="1226165"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


tjenis ^_^
 
Sydney CIA said:
Och sen kan jag tipsa om mitt SVENSKA Aliasforum.. inte så stort än så alla nya medlemmar är hjärtligt välkomnahit
[post="1214648"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Hej, nu har jag blivit medlem på ditt forum :smiley::smiley:
Fem medlemmar!!
 
Kom igen nu svenskar!
Det är bara jag och Sydney CIA som pratar där, och snart har vi två inget mer att diskutera med varandra, :smiley:, så vi måste bli fler!
:cool: :blink: :o_O: :coffee: :popcorn: :redhair: :woot: 🍕 :sideroll: :rotflmao: :eek:scar: :starwars: :blondewig: 👍 :Phaseone:
 
Soffan said:
Hur uttalar folket här alias? Svenska/engelska?
[post="1220890"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Haha engelskt såklart.. tror aldrig jag har sagt svenskt.. kanske i början när jag såg säsong 1..



Klart dvd är bättre kvalitet, mnen det ena utesl**er ju inte det andra! dvd för säsong 4 kommer ju inte förrän i höst och inte en chans att man kan vänta så länge med att se dem!

Vad mkt ni har skrivit i det här fortumet på bara 2 veckor jag har varit borta från allalias.. :smiley: Kul!
 
Back
Top