Svenskar?

IsabellaOfSweden said:
Vad mkt ni har skrivit i det här fortumet på bara 2 veckor jag har varit borta från allalias.. :smiley: Kul!
[post="1237520"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Är ju arbetslös och har inte så mycket bättre för mig... :D
 
AliasFanSweden said:
JA, det tycker jag  :Ph34r:

Vad är du utbildad till??
[post="1240944"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

he he..jag har inte så mkt utbildning...gymnasiet typ...o då är jag vårdbiträde...funderar nästan på o vidare utbilda mig till undersköterska men då vill jag inte arbeta på sjukhus ^_^
själv då?
 
Kakan said:
he he..jag har inte så mkt utbildning...gymnasiet typ...o då är jag vårdbiträde...funderar nästan på o vidare utbilda mig till undersköterska men då vill jag inte arbeta på sjukhus ^_^
själv då?
[post="1241188"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


Min syster är precis färdig sjuksköterska, försökte få jobb här i linköping för att kunna flytta hit och bla umgås med mig, och för att flytta från stan vi är uppvuxna i. Men det är skitsvårt med vårdjobb i Östergötland verkar det som. Men vårdbiträden är det väl alltid brist på?

utbilda dig till typ sjuksköterska eller bio-tjosan, så kan man ju jobba med forskning slipper sjuka människor!?!

Jag är arkeolog.
 
AliasFanSweden said:
Min syster är precis färdig sjuksköterska, försökte få jobb här i linköping för att kunna flytta hit och bla umgås med mig, och för att flytta från stan vi är uppvuxna i. Men det är skitsvårt med vårdjobb i Östergötland verkar det som. Men vårdbiträden är det väl alltid brist på?

utbilda dig till typ sjuksköterska eller bio-tjosan, så kan man ju jobba med forskning slipper sjuka människor!?!

Jag är arkeolog.
[post="1242013"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


aha tufft! just nu söker jag sommarjobb iaf....ska på en intervju om några veckor he he! näe inte sjuksköterska tack...det räcker med undersköterska....ewww nej inte forskning heller...he he

ahh intressant....elr? ;)
 
AliasFanSweden said:
Skitintressant faktisk, mesta tiden. Fast mycket tungt och hårt jobb i alla väder.
[post="1242574"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


jo det kan jag förstå ^_^
 
AliasFanSweden said:
Kom igen nu svenskar!
Det är bara jag och Sydney CIA som pratar där, och snart har vi två inget mer att diskutera med varandra, :smiley:, så vi måste bli fler!
:cool:  :blink:  :o_O:  :coffee:  :popcorn:  :redhair:  :woot:  🍕  :sideroll:  :rotflmao:  :eek:scar:  :starwars:  :blondewig:  👍  :Phaseone:
[post="1235792"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Ja kom igen snälla :talk:
 
Soffan said:
Jag är medlem nu. jippi! :D Um, en aning överexalterad kanske. Har inte sovit inatt :rolleyes:
[post="1245116"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

På det gamla eller det nya. För det gamla forumet flyttas till Hit
bara för att det är ett bättre forum. Fler är välkomna
 
Har ni sett nyaste avsnittet A man of his word?????????

Holy felgercarb vilket fantastiskt avsnitt!!!!!!!!!!!


^^^ var det någon som sa. e de de nyaste avsnitte av säsong 4, eller det nyaste avsnittet som setts i sverige? om det är säsong 4 så har jag inte ännu hunnit se det men ja ska göra de ikväll... :smiley:
 
pii_lena4ever said:
Har ni sett nyaste avsnittet A man of his word?????????

Holy felgercarb vilket fantastiskt avsnitt!!!!!!!!!!!
^^^ var det någon som sa. e de de nyaste avsnitte av säsong 4, eller det nyaste avsnittet som setts i sverige? om det är säsong 4 så har jag inte ännu hunnit se det men ja ska göra de ikväll... :smiley:
[post="1247410"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Jag menade det nyaste i USA; inte i Sverige..
 
Hm. Min mormor o morfar får bredband den 14:e. Tror att jag ska åka och hälsa på dem då... :P Ladda ner alla avs så jag slipper vänta... Har sett elektra iaf.
 
Soffan said:
Hm. Min mormor o morfar får bredband den 14:e. Tror att jag ska åka och hälsa på dem då...  :P Ladda ner alla avs så jag slipper vänta... Har sett elektra iaf.
[post="1249216"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


he he jag har oxå sett Elektra ^_^
 
Det var nog lika bra :D , men de hade kunnat klippt lite mindre. Den var för kort tyckte jag 1.5 timme är lite för lite för en actionfilm kanske.
 
Back
Top