Svenskar?

tycker synd om Martin, han kan ju både sjunga rent och röra sig på scen, till skillnad mot många andra i festivalen...
och jag tyckte låten var bra! Heja Martin!
 
_AliasAngel said:
oooo jag ska oxå på kent konserten...
[post="1351561"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

varför gillar alla kent? det känns som alla deras låtar är en och samma.. inget för mig..
Martin Stenmark ser bra ut, kan sjunga och röra sig på scen, men tyvärr var inte las vegas så bra, han kunde gjort mycket bättre ifrån sig med en annan låt..
 
IsabellaOfSweden said:
varför gillar alla kent? det känns som alla deras låtar är en och samma.. inget för mig..
Martin Stenmark ser bra ut, kan sjunga och röra sig på scen, men tyvärr var inte las vegas så bra, han kunde gjort mycket bättre ifrån sig med en annan låt..
[post="1372633"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

håller med dig om Kent Bella ;)

jo de hade kanske kunnat haft en annan låt.....ja ja...gjort är gjort....


en vecka o 2 dagar kvar till London :woot:
 
nee finns knappt nat svensk band som e bra ju.. Broder Daniel ar val okej.. Pa sommarjobbet for tva ar sedan spelade min chef bara Kent i tva veckor.. inget annat.. jag ar fortfarande inte aterhamtad..Pa fredag nasta vecka aker Kakan och jag till Aliastraffen i London.. ska bli kul.. Ingen mer svensk har som tankt komma assa.. synd
 
jag tycker att det finns fantastiskt mycket bra svensk musik just nu

kolla in den här sidan till exempel:

It's a Trap!

(okej skandinavisk men hittade inte den sidan för bara svensk musik just nu)
 
Kakan said:
jaaaa mkt synd :P  var är å ä ö på ditt tangentbord ;) :P
[post="1374877"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

haha jag vet inte Karin, igår när jag skrev hade de bara försvunnit... men jag startade om datorn så fixade det sig..

gyllene tider e bra oxå.. :smiley:
 
Per gessle som solo artist tycker jag är hemskt men Gt är ju alltid Gt, det är sommar och sol musik. men det är inte så att jag sätter på Gt för att det är genuin bra musik man kan spela året om
 
Precis min åsikt. Jag får alltid ett väldigt starkt behov av att kasta radion i golvet när de spelar den där vidriga låten som alla älskade ngn sommar för ett par år sen, har förträngt vad den hette men han skulle bygga en båt å segla tills det blev vår iaf...
 
Back
Top