Svenskar?

Kakan said:
he he ok..........näe jag gillar inte alls Per Gessle...han är mesig 🐟
[post="1376121"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Jo PG är grym... å Roxette e oxå bra..Jag jobbade på Gyllene Tiders konstert i Norrköping förra året å vi 7-8 pers som jobbade fick ensamma stå å lyssna när de repade.. helt underbart bra!
 
IsabellaOfSweden said:
Jo PG är grym... å Roxette e oxå bra..Jag jobbade på Gyllene Tiders konstert i Norrköping förra året å vi 7-8 pers som jobbade fick ensamma stå å lyssna när de repade.. helt underbart bra!
[post="1376743"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


ha ha Roxette var bra ja för att Marie rockade :rolleyes: :lol:
 
IsabellaOfSweden said:
Jo PG är grym... å Roxette e oxå bra..Jag jobbade på Gyllene Tiders konstert i Norrköping förra året å vi 7-8 pers som jobbade fick ensamma stå å lyssna när de repade.. helt underbart bra!
[post="1376743"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Håller med. De e helt grymma. Roxette med! ^_^
 
kent e bra, o roxette me. ja gillar också lisa miskovsky, visst e hon svensk? eller kanske ja ha fatta nåt fel... :S va tyckte ni om sveriges eurovisionslåt då? :P
 
pii_lena4ever said:
kent e bra, o roxette me. ja gillar också lisa miskovsky, visst e hon svensk? eller kanske ja ha fatta nåt fel... :S va tyckte ni om sveriges eurovisionslåt då? :P
[post="1380235"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Ja Lisa Miskovsky e svenk. Sveriges låt i eurovision va väl godkänd, men han är så bra Martin, han borde haft en bättre låt.
 
ja tänkte väl att hon va svensk. okej så ja hade fatta de rätt. :lol:
ja gillade sveriges låt, den va helt bra! o han e snygg. :rolleyes: finland kom int me. o tur e de. sliskigare låt får man söka efter... :puke:
 
pii_lena4ever said:
ja tänkte väl att hon va svensk. okej så ja hade fatta de rätt. :lol:
ja gillade sveriges låt, den va helt bra! o han e snygg. :rolleyes: finland kom int me. o tur e de. sliskigare låt får man söka efter... :puke:
[post="1380295"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


Haha, fattar de inte snart att låtarna inte går vidare? inte dags för Finland att prova nåt nytt? Jag menar hur svårt kan det vara att få fram en bra låt? ;)
 
Kakan said:
he he vissa har ju haft den sedan förra året i september men ja region 1 :D
[post="1381527"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

mmm jag köpte den på ebay för 275 kr.. helt ny och frakten var bara 7 dollar...
ebay e bäst! :smiley:
 
jag vill så himla gärna ha säsong 3 men den är jävligt dyr...i alla fall mer än de två tidigare...650 spänn tror jag den kostar


men jag vill ha mer komme´ntarer från Victor Garber på extramaterialet! :(
 
Har också säsong tre på dvd men gillar den inte så mycket. är för stort syd/vaungh shippers för det. gillar avsnitt 20 och franåt.
sett säsong fyra oss en kompis som har dem på datan. klart tussen ånger betträ
 
IsabellaOfSweden said:
Haha, fattar de inte snart att låtarna inte går vidare? inte dags för Finland att prova nåt nytt? Jag menar hur svårt kan det vara att få fram en bra låt? ;)
[post="1380324"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

ja precis!!! men alltså, VARJE ÅR, finns de jättebra låtar me i uttagningarna, (alltså motsvarigheten till er melodifestival) okej i år såg ja int på dom, men allti alla andra år ha de funnits jättebra låtar me, men dom röstas ALDRIG till vinnare!!! de e så irriterande!! de e ofta så att många finlandssvenska bidrag e bra, men dom slipper inte vidare för de får inte tillräckligt me röster. för att dom e finlandssvenska. de e sååå skit. så skickar vi alltså in, år efter år, en SKIT sång, klart att finland aldrig kan vinna då! *arg*
så de e int så att de int går att få fram bra sånger, utan de e alltid dom sämsta sångerna som vinner! why... 🇳🇴
i år också! den va helt hemsk! :puke:
 
Back
Top