Svenskar?

DreamOutLoud said:
Vet du inte vilka U2 är?

u2.jpg

ett av världens mest kända band
[post="1456556"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


ah, fast jag är inte så musikintresserad, så.. Klart jag hört namnet U2, men kan inte koppla det till något..
 
IsabellaOfSweden said:
ah, fast jag är inte så musikintresserad, så.. Klart jag hört namnet U2, men kan inte koppla det till något..
[post="1457617"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​
he he var i Sverige bor du? ^_^
 
ha ha :lol: vet ni vad? vi ska snart ha "tema" på schemat varje onsdag....då har jag b la valt ryska.... :D
 
Vill också läsa ryska.:P Jag skulle kunna gå en kurs, men det har jag tyvärr inte tid med. Men men: Imorgon ska jag börja i kickboxning! ^_^ Ska bli kul.


Vilka Alias freak vi är. :P


:love:
Joella
 
Nu är det snart dax hörrni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker Pirate Bay har funkat hyfsat nu på sistonde, med de nya avsnitten av Lost, Desperate Housewives och Gilmore Girls. Det kanske kommer fixa sig på fredag trots allt. Jag blev lite orolig när den gamla tvtorrentsidan dog i våras (vad den nu hette...), men det ordnar sig nog.

4 dagar tills vi kan se Alias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nu är det snart dax hörrni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker Pirate Bay har funkat hyfsat nu på sistonde, med de nya avsnitten av Lost, Desperate Housewives och Gilmore Girls. Det kanske kommer fixa sig på fredag trots allt. Jag blev lite orolig när den gamla tvtorrentsidan dog i våras (vad den nu hette...), men det ordnar sig nog.

4 dagar tills vi kan se Alias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ja tur det..... :lol: nja lite mindre än så är det väl kvar ;) :angelic:
 
ja tur det..... :lol: nja lite mindre än så är det väl kvar ;) :angelic:


Nej, igår var det väl fyra dagar kvar tills vi i sverige kan se alias...
Man får ju räkna med fredag för att kunna se det, eftersom det sänds på torsdagkvällen.
Strunt samma, snart i alla fall, och idag är det tre dagar kvar!!!!
 
jo jag vet men jag räknar iaf lite blandat....ha ha :lol: men när kan du se avsnittet? jag brukar ladda på morgonen..... :angelic: :asleep:
 
Tänk om man hann det... Det vor det bästa förståss. Men då skulle jag vara tvungen att gå upp vid fem och då kanske nedladdningen inte är färdig.
 
Back
Top