Dismiss Notice
Alien Soup is a free community for fans of science-fiction, horror, & fantasy! Everybody is welcome here.

The Rambaldi Cult

Discussion in 'Characters, Cast and Crew' started by vaughnmyangel, Mar 26, 2003.

  1. vaughnmyangel

    vaughnmyangel Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 4, 2003
    Siri and I have decided to open a topis for all of us that ar fascinated and possibly love rambaldi. He is soooo cool. The mark of the cult is drawing the eye of Rambaldi atleast once on your hand. Rambaldi although ultimately evil and the source of problems in Sloane and Irina, is so mysterious. So join the cult and posts your thought on him
     
  2. Bondgal2007

    Bondgal2007 Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    I wanna be in this Rambaldi cult! I am like so obssessed with the symbol still trying to figure out what it means!
     
  3. vaughnmyangel

    vaughnmyangel Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 4, 2003
    yay happy
     
  4. IluvVaughn13

    IluvVaughn13 Vaughnster's Girl

    Joined:
    Dec 16, 2002
    Location:
    Where ever Michael Vartan is (-:
    wowowo this sound exciting
     
  5. SiriCerasi

    SiriCerasi Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    CA
    yay anneka finally let me on so i can officially join ^_^ :D although i sorta helped start it... arg im confusing myself :LOL: :blink: :rolleyes:
     
  6. GO Syd

    GO Syd Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 13, 2002
    well i love rambaldi too, and for whoever asked <O> means from the eye to the hand
     
  7. SydB_JenG

    SydB_JenG Rocket Ranger

    Joined:
    Mar 1, 2003
    Location:
    USA, Virginia/Utah
    I write it EVERYWHERE...I wanna join! Rambaldi's sooo cool!
     
  8. Chanel

    Chanel Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 26, 2003
    im definately in... its everywhere otbooks body parts, and desks.. (lol) lets hope the teachers dont find out.
    i love rambaldi even though hes davinci and nostradamus combined. his inventions, though deadly are so cool.
     
  9. Azhria Lilu

    Azhria Lilu Rocket Ranger

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Location:
    Derbyshire, UK
  10. hmann

    hmann Rocket Ranger

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    New Jersey
    Ramboldi rules
    i wrote the Ramboldi symbol all over my hand
     
  11. aliasjgfanaticmv

    aliasjgfanaticmv Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 9, 2003
    Location:
    shouldn't matter to you where I live
    Me too!!!! My hands, my arms, my shoes, my binders, my homework, random walls, doors, my friends forehead, my sister's face, a tissue box, whatever....
     
  12. Alias_Gay

    Alias_Gay Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 27, 2003
    Location:
    Aruba
    The Rambaldi Obsession ...

    Now, the Rambaldi Cult ...

    Count me in!

    <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>< O ></span>
     
  13. vaughnmyangel

    vaughnmyangel Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 4, 2003
    YA everything is covered everywhere too for me!!!!!!!!!!!!! Okay guys we need like a motto i guess we could use from the eye to the hand but if anyone thinks of something better then we should use that
     
  14. pasta_sauce385

    pasta_sauce385 Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 21, 2002
    Rambaldi
    is
    very
    cool

    good idea you guys!!!
     
  15. GO Syd

    GO Syd Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 13, 2002
    several weeks ago i wrote it in sharpie on a desk at school
     
  16. vaughnmyangel

    vaughnmyangel Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 4, 2003
    Maybe I will start hiding rambaldi eyes in my wps lol
     
  17. IluvVaughn13

    IluvVaughn13 Vaughnster's Girl

    Joined:
    Dec 16, 2002
    Location:
    Where ever Michael Vartan is (-:
    I have been writing them on my homework Ibet my teacher is going to ask me what it means <o><o>
     
  18. SiriCerasi

    SiriCerasi Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    CA
    I write it EVERYWHERE... hands, fingers, wrists, feet, stomach, shoes, papers, homework, gym stuff... i even set one of teh screensavers at school to rambaldi :LOL:

    omg anneka i was thinking of doing that when i get photoshop!
     
  19. vaughnmyangel

    vaughnmyangel Rocket Ranger

    Joined:
    Jan 4, 2003
    Taht is sooooo scary aria! Are you gonna get photoshop????
     
  20. SiriCerasi

    SiriCerasi Rocket Ranger

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    CA
    YES!!! <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[edited out]</span> and see what my dad says, otherwise i guess ill just hafta buy it :( that is so much money...

    Please do not discuss illegal downloading.
     

Share This Page