Svenskar?

IsabellaOfSweden said:
Å jag vill hellre se lättklädda killar än tjejer!
[post="1180011"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Ha ha, jag med!!!! Speciellt Sark.... :P

IsabellaOfSweden said:
En sak till! Är trött på att se Jack så stel och arg.. Eftersom han är så grym spion borde han kunna ha ett Alias som en person som är lite glad och skrattar.. det har han ju aldrig!
[post="1180011"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Han var väl lite glad och charmig när Syd, Irina och han var på "semester" i Indien, om jag inte minns fel. Men som sagt, varför är det annars bara Syd, Vaughn och ibland tom Marshall som klär ut sig och spelar hela tiden, och inte Jack?
 
AliasFanSweden said:
Ska ni titta på Lost, som börjar i Sverige nu på onsdag???
[post="1189758"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


he he jag såg smygpremiären igår...det var bra=)
 
Har ni sett Lost innan, laddat ner från nätet? Jag har sett alla avsnitt hittils, det är så jäääävla spännande.
Och roliga/intressanta/snygga karaktärer :smiley:
 
AliasFanSweden said:
Har ni sett Lost innan, laddat ner från nätet? Jag har sett alla avsnitt hittils, det är så jäääävla spännande.
Och roliga/intressanta/snygga karaktärer :smiley:
[post="1191279"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


näe det räcker med o se den här i Sverige he he...vi är ju inte så långt efter USA som med Alias så...
 
Kakan said:
näe det räcker med o se den här i Sverige he he...vi är ju inte så långt efter USA som med Alias så...
[post="1191290"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Mmmm, men när du sett första avsnittet kommer du vara fast och inte kunna vänta en sekund länge på att få se nästa avsnitt.....
Den är beroendeframkallande...
 
AliasFanSweden said:
Mmmm, men när du sett första avsnittet kommer du vara fast och inte kunna vänta en sekund länge på att få se nästa avsnitt.....
Den är beroendeframkallande...
[post="1191321"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​


har redan sett första avnittet...:P det var bra men inte lika bra som Alias men helt OK (y)
 
Kakan said:
har redan sett första avnittet...:P  det var bra men inte lika bra som Alias men helt OK (y)
[post="1191323"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Den blir bätte efter första avsnittet....
men förståss, inte lika bra som Alias..
 
Jag gillade också Lost, men jag blir så upprörd över alla Aliasmänniskor i den. Är nog en aning för besatt. :blush:
 
Ok... förstod inte den där tidsfördrivgrejen.
Det var ju en massa människor som inte syns i bild oxå som var med. Jesse Alexander, Sarah Caplan osv. De var kanske inte så många men av någon mystisk anledning fann jag det irriterande ;)
 
Soffan said:
Ok... förstod inte den där tidsfördrivgrejen.

[post="1193783"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]​

Det är kul med sammansatta ord som sitter ihop med dubbel-k. Låter inte riktigt svenskt men är tydligen grammatiskt korrekt, hur man än slumpar ihop dem.
:D :D :D

Man kan skriva in egna ord man vill ha med också.
 
Lost e helt ok, men inte sådär superbra.. inte än iaf, men det kanske blir bättre efter några avsnitt.. så var det ju med alias..tar ju ett tag innan man sätter sig in i allt
 
Här en till svensk! Jag följer dock Alias på DVD då jag inte står ut med TV4as lååååååååååååååångsamma takt! Jag ser dock på TV4 nu för jag väntar på min Säsong 2 och 3 box ska komma.
 
Back
Top