Best Books in the World / Favorite Books

nattie700

Cadet
Joined
Mar 12, 2003
Location
Australia
I loved Looking for Alobrandi (which was made into a film) :D
I loved With Child by Celia Rees :cool:
and I loved Seven Little Australians and the Family At Misrule by Ethel Turner. :woot:
 
Joined
Jan 21, 2003
Location
USA
nance said:
Hmph... Vicki is just classic-weird... i don't care Chelsea.... :P you don't deserve Fearless! ahahhahahh
IM CLASSIC WEIRD!!!GO ME! :D
LMAO!!!!!!i think i better watch out as Siri pointed out!lmao!
and if i dont deserve Fearless then its fearless' loss! ;)
im still reading it though, so still be proud! books are subjective one person may like it while another may not!its all relative!

i love that though, CLASSIC WEIRD! :P
 

btvaughn

Cadet
Joined
Dec 7, 2002
Location
Ohio
uh oh...does that mean I'm classic weird, b/c I had the same thoughts reading the story...*cowers in corner b/c of fear of her sis* No wait a minute....I'm the oldest! haha! ;)

Count of Monte Cristo is my ultime fav though!
 

btvaughn

Cadet
Joined
Dec 7, 2002
Location
Ohio
Well now....my favorite book of all time is Poisonwood Bible. I always thought I had favorites, but this one blew me away big time. Thanks so much Vic!
 

nance

TUMS
Joined
Apr 18, 2003
Sarah said:
My favourite books are the Fearless series. :D
Give it up for Sarah. Smart choice there, you don't wanna get on my bad side :LOL: Hey, aren't you from FO? :unsure: Or are you from myyyyyy Fearless site? :D :LOL: I think i wrote a poem to you :LOL: Or was it a diff. newbie? everyone needs to read my poem. i used all of Fearless FOrever's smilies. :LOL:
 

btvaughn

Cadet
Joined
Dec 7, 2002
Location
Ohio
Vaughnluver said:
my favorite book is To Kill A Mockingbird and of course, Harry Potter!
To Kill a Mockingbird was wonderful! I loved it...and same goes for Harry Potter!
 

Sarah

Cadet
Joined
Jun 28, 2003
nance said:
Sarah said:
My favourite books are the Fearless series. :D
Give it up for Sarah. Smart choice there, you don't wanna get on my bad side :LOL: Hey, aren't you from FO? :unsure: Or are you from myyyyyy Fearless site? :D :LOL: I think i wrote a poem to you :LOL: Or was it a diff. newbie? everyone needs to read my poem. i used all of Fearless FOrever's smilies. :LOL:
I'm from both, and I was the one who got your poem.
if you like FO's better... :blink: 

then you don't make much senser :P 

we're very cool here and very verrryyyy hyper :woot:

if you're a baby--- then use your diaper! :sideroll:

i love sam, who do you?

he's my god, dude! :LOL: 

i am not worthy 

he is my lovey dovey :love: 

no waait, he should be with GAIA :lovers: 

i'll take um... Vaughn-a :D 

anyways.. i'm glad your here ^_^ 

you'll make many new peers 

i'm the founder and admin :cool:

(someone you don't wanna mess with) :madfire:

nah just playin'! (ohhh that rhymed well!) :o 

I'm nance, let's all DANCE :) 
*note* Not all of the emoticons are exactly as were originally shown.
 

nance

TUMS
Joined
Apr 18, 2003
Sarah said:
nance said:
Sarah said:
My favourite books are the Fearless series. :D
Give it up for Sarah. Smart choice there, you don't wanna get on my bad side :LOL: Hey, aren't you from FO? :unsure: Or are you from myyyyyy Fearless site? :D :LOL: I think i wrote a poem to you :LOL: Or was it a diff. newbie? everyone needs to read my poem. i used all of Fearless FOrever's smilies. :LOL:
I'm from both, and I was the one who got your poem.
if you like FO's better... :blink:  

then you don't make much senser :P  

we're very cool here and very verrryyyy hyper :woot:

if you're a baby--- then use your diaper! :sideroll:

i love sam, who do you?

he's my god, dude! :LOL: 

i am not worthy 

he is my lovey dovey :love: 

no waait, he should be with GAIA :lovers: 

i'll take um... Vaughn-a :D  

anyways.. i'm glad your here ^_^  

you'll make many new peers 

i'm the founder and admin :cool:

(someone you don't wanna mess with) :madfire:

nah just playin'! (ohhh that rhymed well!) :o  

I'm nance, let's all DANCE :)  
*note* Not all of the emoticons are exactly as were originally shown.
Heh.
 

Sarah Vartan

Cadet
Joined
May 20, 2003
Location
PA
When i was little I used to LOVE the series: Goosebumps and Animorphs.

But now, I'd have to say my favorite books are as follows:



1.Harry Potter & The Prizoner of Azkaban
2.Harry Potter & The Order of The Phoenix
3.Harry Potter & The Goblet of Fire
4.Harry Potter & The Chamber of Secrets
5.Harry Potter & The Sorcerers Stone :D
6.Alias books
7.Island of The Blue Dolphins
8.21 Balloons
9.Caddie Woodlawn
10.Holes

I probably missed something.. :blink:
 

Darcy

Cadet
Joined
Mar 2, 2003
No one's into Sarah Dessen?! Shes the best! I first picked up Someone Like You by chance in my library, and got so into it i read for 2 days straight. It took me only 2 weeks after that to read every novel shes written. Its really addictive, im telling you, its that great!

XoxO

~Darcy
 
Joined
Dec 13, 2002
Location
behind you.
sis, you wrote a poem? :LOL: ::shakes head:: our little poet... :D

anyways, great books.

LOTR
Pride & Prejudice
Little Women
To Kill A Mockingbird
A Clockwork Orange
A Room Of One's Own

those off the top of my head, but there are many, many more. :D
 
Top Bottom