German Course

ich weiss aber du hast warscheinlich schon gemerkt das ich nie ein capital letter nutztet.

aber meine frage ist wie sagst du 'capital latter' in deutsch?
 
Capital letter ~ Großbuchstabe

I thougt I correct you because I try to teach a language... so son't take it personal if I correct it. The ppl who are interested shouldn't learn the language "wrong"
 
ich verstehe aber wenn du mal seht wie die andere menschen schreiben..dann sehst du warscheinlich auch das sie auch nicht meistens ein grossbuchstabe gebrauchen ;)

aber ich must jetzt gehen...tschuss
 
marco said:
ich verstehe aber wenn du mal seht wie die andere menschen schreiben..dann sehst du warscheinlich auch das sie auch nicht meistens ein grossbuchstabe gebrauchen ;)

aber ich must jetzt gehen...tschuss
Yes in the internet during chats I'm writing without capital letters... but I think it's unfair to the ppl who try to learn a language properly...
Jetzt kannst du natülich wieder argumentieren,dass nicht allzuviele Leute diesen Kurs hier mitmachen....
Ok
Tschüss... Ich wünsche dir einen schönen Heiligabend!!!
 
A.I.C. said:
marco said:
ich verstehe aber wenn du mal seht wie die andere menschen schreiben..dann sehst du warscheinlich auch das sie auch nicht meistens ein grossbuchstabe gebrauchen ;)

aber ich must jetzt gehen...tschuss
Yes in the internet during chats I'm writing without capital letters... but I think it's unfair to the ppl who try to learn a language properly...
Jetzt kannst du natülich wieder argumentieren,dass nicht allzuviele Leute diesen Kurs hier mitmachen....
Ok
Tschüss... Ich wünsche dir einen schönen Heiligabend!!!
nein ich wollte gar nichts argumentieren...aber ich bemerkte nur etwas auf und ich meinte nicht dich sondern die menschen wo deutsch lernen hier in dieses thread.
 
Alias_Girl_624 said:
shouldn't this be moved to the worldwide forum?
I guess it's here because it's a course for everyone who wants to join...and everything I say, I say it in German and English so that you can learn if you're interested some German..
And in the worldwide section it might be a little bit to far away.... I'm not a team-member- it's just a guess of mine....
 
I wish everyone a happy new year ~ Ich wünsche euch allen ein frohes neues Jahr!

I ~ Ich
wisch ~ wünschen
everyone ~ jeder ( in this special case I chose "euch allen" [exactly translation: all of you ] becasue it fits more. )

happy new year ~ frohes neues Jahr
 
alias_freak69 said:
i would like to join butt the problem is a got an F on my german at skool lol!!!!!!!!

jess
That's not a problem....When you look at the beginning it started with zero knowlegde of German....
If you want to change you F into something better than this is the right place and you're welcome!!!!
 
Something new: :D


[der] Januar ~ January
" Februar ~ February
" März ~ March
" April ~ April
" Mai ~ May
" Juni ~ June
" Juli ~ July
" August ~ August
" September ~ September
" Oktober ~ October
" November ~ November
" Dezember ~ December
 
alias_freak69 said:
well i do no the pomme frietes or sumthing is chips

*looks around waiting for a pat on the head* :rotflmao:
Pommes Frites...short form : Pommes

*A.I.C. pats alias_freak69 on the head and says: "fein gemacht"* ;)
fein gemacht ~ well done
 
A few weekends later.... I'm really sorry but I've been very busy and still I am :( but I take a little time if you want.....

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>So my question: Is there anyone still interested in this course????? </span>:thinking:
 
Back
Top